• Føj nej - jeg gider ikke se Jar Jar Binks i 3D
    47%
  • Måske
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    17%
  • Jeg bryder mig ikke om "Star Wars"
    8%

Stemmer i alt: 2557

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det tror jeg gerne jeg vil... ikke fordi jeg synes den er så skide fantastisk, men jeg er selverklæret Star Wars fan af den gamle trilogi, og det er jo Star Wars for pokker....
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 13 år siden

#10 Ja, med fantastiske replikker som "Oi oi, meesa loooove you!" og "Mhy thounge ith nhumb" er det også meget svært at forstå.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 MOVIE1000 13 år siden

Jeg mangler bare svar muligheden "nej" da jeg gerne vil se det i 3D, men ikke i biografen, med mindre at billetpriserne falder utrolig voldsomt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 BN 13 år siden

EPH333 (10) skrev:
Hmmm jeg har undret mig over hvorfor alle hader jar jar binks?


Det er skam heller ikke alle der hader ham.

Jeg er selv af samme mening som filmz's anmelder Benway, der bl.a. skriver følgende om 'Star Wars Episode I: The Phantom Menace':

I betragtning af hvor forfærdelig en figur den digitale Jar Jar til tider er blevet omtalt som, så er det slående hvor lidt han reelt er med i filmen. Personligt synes jeg han nogle gange er morsom, nogle gange ikke, men hans tilstedeværelse gør ikke den store forskel.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Twister 13 år siden

Jeg svarede måske. Elsker Star Wars (selvfølgelig mest de tre originale) og var selv meget imponeret over 3D effekterne i Avatar. Samtidig var jeg meget skuffet over de mange efterfølgende 3D film (Clash of the titans, Alice in Wonderland osv.). Derfor venter jeg til jeg har hørt anmeldernes dom. hvis 3D'en bliver høj kvalitet tager jeg gerne ind og ser Star Wars i biografen igen :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16 Popeye 13 år siden

Nej, jeg er 3D-blind - jeg lever i en 2D verden....

Iøvrigt er min interesse i star wars sagaen svundet ind i takt med lanceringen af episode 1, 2 og 3.
...and then some
Gravatar

#17 KVASAR 13 år siden

#16 . . . Popeye

"Nej, jeg er 3D-blind - jeg lever i en 2D verden...."

I virkelighedens verden forholder det sig faktisk omvendt ... :o)
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#18 Popeye 13 år siden

KVASAR (17) skrev:
#16 . . . Popeye

"Nej, jeg er 3D-blind - jeg lever i en 2D verden...."

I virkelighedens verden forholder det sig faktisk omvendt ... :o)

Sikker ??

Jeg er tit blevet beskyldt for at være en tegneseriefigur.....
...and then some
Gravatar

#19 KVASAR 13 år siden

#18 . . . Popeye

"Sikker ??" Næh, ikke hvis du har en klap for øjet!
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#20 Batsy 13 år siden

Jeg er så enig med BN, og Benway, han kan til tider være træls, og opmuntrende i filmene

Især nede i vandet var han underholdene! Men nogen gange er han lidt træls og kunne havde været sparet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: