-
Føj nej - jeg gider ikke se Jar Jar Binks i 3D47%
-
Måske28%
-
Ja, helt sikkert!17%
-
Jeg bryder mig ikke om "Star Wars"8%
Stemmer i alt: 2557
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Utyske 14 år siden
Nå ja, men 15 års ventetid giver en del forventninger, men jeg synes da generelt at den nye trilogi fik en ok modtagelse og det først er senere hen, at folk er begyndt at rakke ned på dem - altså, når man ser bort fra Jar-Jar, der fik tæv fra starten.
Kigger man på anmeldelser fra den tid, ligger Episode I da ok i svinget, selvfølgelig ikke i samme liga som den gamle trilogi, men der er da et flertal der kunne lide den.
Selv var jeg da også forholdsvis positiv i starten, fordi "det var jo stadig Star Wars" og så da alle tre film to gange i biffen, men filmene er falmet jævnt for mig siden, når jeg har genset dem på dvd. Men det er da først indenfor det sidste år jeg har skaffet mig af med den nye trilogi, da jeg ikke havde lyst til at se dem længere.
Sådan tror jeg det har været for mange gamle fans, at de fik julelys i øjnene til at starte med fordi "det var jo stadig Star Wars" og prøvede at acceptere svaghederne, men jo længere man kom fra stemningen i biografen, jo stærkere stod svaghederne.
#32 filmz-loke76 14 år siden
3D som Avatar = Good
3D som Alice i eventyr land + clash of titans = very bad
#33 Batsy 14 år siden
#34 Lord Beef Jerky 14 år siden
#35 Batsy 14 år siden
#36 m 14 år siden
#37 Davekryten 14 år siden
#38 Sweetiebellefan 14 år siden
Kan ikke vente på bio gensynet!
#39 Lord Beef Jerky 14 år siden
#40 Nicki52 14 år siden