• Føj nej - jeg gider ikke se Jar Jar Binks i 3D
    47%
  • Måske
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    17%
  • Jeg bryder mig ikke om "Star Wars"
    8%

Stemmer i alt: 2557

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Utyske 13 år siden

#30 -

Nå ja, men 15 års ventetid giver en del forventninger, men jeg synes da generelt at den nye trilogi fik en ok modtagelse og det først er senere hen, at folk er begyndt at rakke ned på dem - altså, når man ser bort fra Jar-Jar, der fik tæv fra starten.

Kigger man på anmeldelser fra den tid, ligger Episode I da ok i svinget, selvfølgelig ikke i samme liga som den gamle trilogi, men der er da et flertal der kunne lide den.

Selv var jeg da også forholdsvis positiv i starten, fordi "det var jo stadig Star Wars" og så da alle tre film to gange i biffen, men filmene er falmet jævnt for mig siden, når jeg har genset dem på dvd. Men det er da først indenfor det sidste år jeg har skaffet mig af med den nye trilogi, da jeg ikke havde lyst til at se dem længere.

Sådan tror jeg det har været for mange gamle fans, at de fik julelys i øjnene til at starte med fordi "det var jo stadig Star Wars" og prøvede at acceptere svaghederne, men jo længere man kom fra stemningen i biografen, jo stærkere stod svaghederne.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#32 filmz-loke76 13 år siden

Det skal satme ses. Hvis de bruger den tid der skal til på konverteringen skal det nok blive... Bare nostalgien ved igen at se Return of the Jedi bliver helt forrygende

3D som Avatar = Good

3D som Alice i eventyr land + clash of titans = very bad
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#33 Batsy 13 år siden

28# Har jeg sagt at de 2 andre var dårlige (: Syndes de de svageste men de er jo ik så gode som de andre (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

#33 Hehe, du er begyndt at lyde lidt som Nicki52.... "du kan intet bevise!"... din udtalelse "well, idet mindste reddede lucas det med ep III" forstås da bestemt som om, at Episode III er langt overlegen over Episode I og II, og med ordet "reddede" bliver der da bestemt henvist negativt til de tidligere kapitler... så ja, du har faktisk indirekte sagt, at de 2 andre var dårlige, og det var netop det jeg reagerede på, da karaktererne du gav til filmene, sagde det modsatte... men no hard feelings =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Batsy 13 år siden

34# hmm ja du har ret, men syndes lucas gik fra de børnevenlige ep I-II, til III som blev dyster og mere rå og kold en de andre, ligesom de andre første 3. :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#36 m 13 år siden

Jeg manglede en 'vil ikke poste flere penge i den franchise' , stemte blankt men svaret er nej, jeg har DVDerne og det er rigeligt
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#37 Davekryten 13 år siden

Inden jeg er død har jeg sikkert filmene på min egen hjemme hologramstation, så jeg kan godt vente et par år med at se den. Lucas skal nok få fat i mine penge alligevel.
Gravatar

#38 Sweetiebellefan 13 år siden

En guilty pleasure!

Kan ikke vente på bio gensynet!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 13 år siden

#35 Det giver jeg dig helt ret i... Episode III er I og II langt overlegen, og den eneste der minder bare en smule om de tre første.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Nicki52 13 år siden

Kunne ikke finde på at røre filmene med en ildtang. Har set 25 minutter af Sithfyrsternes hævn. BORING!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: