• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ericmase 11 år siden

Hader virkelig folk der hiver mobilen frem i biografen. Dog er det heldigvis sjældent jeg oplever det. Fnisende folk har jeg prøvet under "Paranormal Activity 4" og det var rimelig irriterende. Resten har jeg ikke prøvet, men dem med mobiltelefoner fremme i biografen er mærkelige ifølge min egen mening (med mindre man bare skal tjekke hvad klokken er).

De betaler penge for at komme ind i biografen og se en film. De kan jo glo på deres mobil derhjemme helt gratis?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

Jeg er normalt en dedikeret pacifist, men i går til "This is the End" i CinemaxX måtte jeg direkte skråle "hold nu fucking kæft" til tre unge fyre på rækken foran mig, som KONSTANT kommenterede alt. Højlydt. Efter 7-8 minutters højlydt snakken (de overdøvede næsten samtlige replikker) kunne mine nerver simpelthen ikke kapere mere. Begriber ikke, at der ikke var andre tættere på dem, som lige prikkede til dem. Den slags fjolser er hovedgrunden til, at jeg bliver mindre og mindre glad for at gå biografen, og desværre er det ikke en truet dyreart.
War. War never changes.
Gravatar

#13 Ericmase 11 år siden

The Insider (12) skrev:
desværre er det ikke en truet dyreart.

Det håber jeg det bliver! Good one ellers :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14 davenport 11 år siden

Yohan???? Kan du blive vred??? Først Lars Løkkes pressemøde, og nu dette... I'm flabbergasted!! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

Hehe, jeg holder det alt sammen inde, indtil jeg tager i biografen/ser fodbold - så bryder monstret ud! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#16 davenport 11 år siden

Hvad sker der hvis du ser Wrestling??? (Fx. Hogan vs. Ultimate Warrior WM IV) ?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 misuma 11 år siden

Konstant snakkende folk finder jeg langt værre end folk som checker Fjæs og SMS'er.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

#16, uha, har ikke set wrestling, siden jeg var bitte (holdt meget af 1-2-3 Kid). Det gik vist rimelig stille og roligt for sig i husstanden! Til gengæld tør min storebror ikke se fodbold med mig længere... :-/
War. War never changes.
Gravatar

#19 Michael2t 11 år siden

Når man ser en gyser, er der som regel jumpscares - HVORFOR FØLER FOLK, AT DE SKAL KOMMENTERE PÅ DET EFTER HVERT ENKELT AF DEM!!!???
Gravatar

#20 lagoni 11 år siden

Jeg synes faktisk lidt ældre damer, der er i biografen med veninderne, er nogle af de mest irriterende. De går nok sjældent i biografen og behandler det som en cafetur med højlydte kommentarer og bare generel snak om hverdagen. Teenagere der snakker og sms'er kan da også være trælsem men det er sjældent jeg støder på dem i biografen - og kan altså bedre tolerere at de er lidt irriterende end voksne mennesker, der burde vide bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: