• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HonoDelLoce 11 år siden

Hvor er muligheden 'folk der snakker/kommenterer' ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Nemt: Perkere i CinemaxX (og Palads, men hvem kommer dér)
Doctor Last Warning
Gravatar

#23 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (10) skrev:
"Det sæd jeg sidder i"? ;D

A classic
Doctor Last Warning
Gravatar

#24 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Også en rimeligt irriterende bio-type:

http://www.thetimes.co.uk/tto/multimedia/archive/0...
Doctor Last Warning
Gravatar

#25 The Insider 11 år siden

DocDoom, både #22 og #24 er VILDT usmagelige indlæg. Betragt det her som en officiel advarsel omkring din opførsel herinde.
War. War never changes.
Gravatar

#26 elwood 11 år siden

Der er to typer primært, dem som ikke formår og udnytte larmende scener til og indtage deres popcorn eller slik, ikke noget værre end folk der prøver meget stille og age slik fra deres pose når der er en stille dialog scene.

Og så er der dem der ikke går ind for præmissen om stille film, buried, starter ud med sort billede og intet andet i stykke tid, og folk skal straks kommentere det.

Håber lidt at den scene forestilling på næste søndag gør gør at Gravity blir med det rette publikum.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 Highland Park 11 år siden

Folk der tager i biffen selv om de er voldsomt forkølede for blot højlydt at trække snot i land hvert andet sekund i stedet for afdæmpet at pudse kalorius.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 MuManden 11 år siden

Ingen af delen man kan vælge imellem.
Men derimod de 2-3 gange jeg har siddet i sædet foran en person(som regel en ung gut) som bevist eller ubevist har sparket til stolsædet som jeg sidder lænet op af, så det nærmest føles som om man flyver rundt.
Når vedkommende så har gjort det en lille håndfuld gange under filmen vender jeg mig meget vredt om imod ham, for ligesom at gøre ham opmærksom på at nu stopper det og det har det så heldigvis gjort alle gangene.
Ellers ved jeg godt nok heller ikke hva der så vil ske hvis vedkommende bare fortsatte med det. :-)

Ellers syntes jeg godt nok det er sjældent at jeg bliver irriteret over andre i biffen.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#29 Batsy 11 år siden

The Insider (12) skrev:
Jeg er normalt en dedikeret pacifist, men i går til "This is the End" i CinemaxX måtte jeg direkte skråle "hold nu fucking kæft" til tre unge fyre på rækken foran mig, som KONSTANT kommenterede alt. Højlydt. Efter 7-8 minutters højlydt snakken (de overdøvede næsten samtlige replikker) kunne mine nerver simpelthen ikke kapere mere. Begriber ikke, at der ikke var andre tættere på dem, som lige prikkede til dem. Den slags fjolser er hovedgrunden til, at jeg bliver mindre og mindre glad for at gå biografen, og desværre er det ikke en truet dyreart.

Du kan derefter sige at du er venner med Stallone, Lundgren og Tom Cruise! Så skal de nok blive bange for dig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#30 The Insider 11 år siden

#29, oh yeah! Må klippe en lille montage til mobiltelefonen, hvis det bliver nødvendigt!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: