-
Folk med mobiltelefoner fremme29%
-
Konstant hviskende folk24%
-
Larmende børn18%
-
Grædende babyer9%
-
Fulderikker9%
-
Højlydte slikgnaskere7%
-
Fnisende folk3%
Stemmer i alt: 1489
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 PredatorX 11 år siden
#42 The Insider 11 år siden
Lige så stor, som Lars Løkkes næse er lang!
#43 MOVIE1000 11 år siden
Men ik særlig høj og lugter af øl :P
#44 The Insider 11 år siden
#45 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
- og alle andre steder i DK udenfor biografer, hvis nogen skulle være i tvivl
#46 Nagash 11 år siden
Til gengæld var jeg udsat for noget, der næsten er endnu værre for et par år siden, da jeg var inde for at se Kick-Ass sammen med min nye kæreste.
Ved siden af os, sidder der et venindepar, som egentlig forholdte sig ret rolige. Men lige pludselig, midt inde i filmen, hiver den ene af pigerne (hende lige ved siden af mig), sin fine tupperware skål frem, hvori hun så har medbragt sin fine hjemmelavede bulgursalat, med hele Hillerøds forsyning af hvidløg. Det stank simpelthen i hele salen. Og jeg er ellers selv rigtig glad for hvidløg.
Hun så godt nok også noget fornærmet ud, da jeg bad hende om at pakke det væk igen. Samtidig med, at hun lige skulle nedstirre mine popcorn og min cola, fordi der var jo nok ligesom en grund til, at hun spiste det, for hun skulle da i hvert fald ikke have det usunde skidt jeg proppede mig med. Rigtig hippie-so.
Jeg er ellers all-in for at medbringe sit eget slik. Med de priser biograferne fører sig, så har jeg ingen skrupler over det. Men lad nu være med at medbringe mad, der stinker i hele biografen.
#47 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#48 Lord Beef Jerky 11 år siden
#49 danish99 11 år siden
#50 David Munch 11 år siden
Men når jeg har set Gravity 3D i Park Bio på søndag (50,-!), så kommer der også til at gå LANG tid før jeg går i bio igen..