• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 PredatorX 11 år siden

Jeg føler efterhånden ikke at jeg kan gå i biografen uden at bede folk om at klappe i... Det er lidt sørgeligt at folk ikke har mere omløb i knolden.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#42 The Insider 11 år siden

#40, Hvor stor er den? om man må spørge...

Lige så stor, som Lars Løkkes næse er lang!
War. War never changes.
Gravatar

#43 MOVIE1000 11 år siden

The Insider (42) skrev:
#40, Hvor stor er den? om man må spørge...

Lige så stor, som Lars Løkkes næse er lang!

Men ik særlig høj og lugter af øl :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 The Insider 11 år siden

8)
War. War never changes.
Gravatar

#45 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

PredatorX (40) skrev:

DocDoom (22) skrev:
Nemt: Perkere i CinemaxX (og Palads, men hvem kommer dér)

Enig.

- og alle andre steder i DK udenfor biografer, hvis nogen skulle være i tvivl
Doctor Last Warning
Gravatar

#46 Nagash 11 år siden

Det er faktisk adskillige år siden, jeg har oplevet en af de nævnte typer. Kan faktisk slet ikke huske hvornår jeg sidst var udsat for det.
Til gengæld var jeg udsat for noget, der næsten er endnu værre for et par år siden, da jeg var inde for at se Kick-Ass sammen med min nye kæreste.
Ved siden af os, sidder der et venindepar, som egentlig forholdte sig ret rolige. Men lige pludselig, midt inde i filmen, hiver den ene af pigerne (hende lige ved siden af mig), sin fine tupperware skål frem, hvori hun så har medbragt sin fine hjemmelavede bulgursalat, med hele Hillerøds forsyning af hvidløg. Det stank simpelthen i hele salen. Og jeg er ellers selv rigtig glad for hvidløg.
Hun så godt nok også noget fornærmet ud, da jeg bad hende om at pakke det væk igen. Samtidig med, at hun lige skulle nedstirre mine popcorn og min cola, fordi der var jo nok ligesom en grund til, at hun spiste det, for hun skulle da i hvert fald ikke have det usunde skidt jeg proppede mig med. Rigtig hippie-so.
Jeg er ellers all-in for at medbringe sit eget slik. Med de priser biograferne fører sig, så har jeg ingen skrupler over det. Men lad nu være med at medbringe mad, der stinker i hele biografen.
Gravatar

#47 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Død over hippier!
Doctor Last Warning
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 11 år siden

#46 ikke for at nedgøre din oplevelse, da jeg bestemt heller ikke mener, at mad hører hjemme i en biograf, men i min næse stinker popcorn lidt af bræk. Så jeg ville faktisk have foretrukket, at sidde ved siden af hippe-soen fremfor dig under den pågældende film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#49 danish99 11 år siden

Burde være en rubrik med ,folk der kommer for sent, for dem er der mange af og de er de mest irriterende uden tvivl, biografen burde lukke dørene så de går forgæves.
King
Gravatar

#50 David Munch 11 år siden

Tænk, folk der kommer for sent er næsten aldrig noget jeg oplever, udover i de virkeligt store sale..

Men når jeg har set Gravity 3D i Park Bio på søndag (50,-!), så kommer der også til at gå LANG tid før jeg går i bio igen..

Skriv ny kommentar: