-
Folk med mobiltelefoner fremme29%
-
Konstant hviskende folk24%
-
Larmende børn18%
-
Grædende babyer9%
-
Fulderikker9%
-
Højlydte slikgnaskere7%
-
Fnisende folk3%
Stemmer i alt: 1489
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Nagash 11 år siden
Det er jo sådan set fint nok, men så har du da noget svært ved at begå dig i en biograf. Der lugter jo af popcorn over alt. Selv ude ved pissekummen.
#52 Lord Beef Jerky 11 år siden
Jeps. Det er derfor, jeg elsker biografer, der ikke serverer popcorn. Så er jeg ikke selv tvunget til at deltage i popcornsspisning - umiddelbart den eneste kur mod stanken.
#53 Giraffen 11 år siden
Nej, nej, nej. Det er ikke pissekummen der lugter af popcorn, det er popcorn der lugter af pissekummen. Det er jo hemmeligheden bag den unikke popcornsdunst; de bliver lige vendt en omgang i kummen og så de parat til salg.
Mums og velbekomme. ;)
#54 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Enig. Lyden og lugten af popcorn i bio - WTF? Det burde ikke være tilladt. No joke!
#55 the_paki_don 11 år siden
1. Folk med mobiltelefoner fremme
2. Konstant hviskende folk
3. Højlydte slikgnaskere
4. Fnisende folk
5. Larmende børn
6. Fulderikker
7. Grædende babyer
De fire øverste er dem, jeg oplever allermest og i den rækkefølge. De 3 nederste er enten utroligt sjældent eller aldrig.
Jeg synes, at det er decideret pinligt at have sin mobil fremme under filmen og siger altid til potentielle kærester/venner, at det er noget, jeg ikke gider at have med i biffen, for så kan de finde sig en anden biograf date.
Og jeg veksler mellem pænt at bede folk om at slukke mobiler til at kaste ting på dem. :)
#56 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Værste biogæst: Folk der kaster ting på mig, når jeg tjekker SMS under filmen
#57 the_paki_don 11 år siden
HAHAHA!!! Undskyld...
#58 MOVIE1000 11 år siden
#59 Michael Andersen 11 år siden
I Hawaii Bio?
#60 davenport 11 år siden