• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Nagash 11 år siden

Lord Beef Jerky (48) skrev:
#46 ikke for at nedgøre din oplevelse, da jeg bestemt heller ikke mener, at mad hører hjemme i en biograf, men i min næse stinker popcorn lidt af bræk. Så jeg ville faktisk have foretrukket, at sidde ved siden af hippe-soen fremfor dig under den pågældende film.

Det er jo sådan set fint nok, men så har du da noget svært ved at begå dig i en biograf. Der lugter jo af popcorn over alt. Selv ude ved pissekummen.
Gravatar

#52 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nagash (51) skrev:
Det er jo sådan set fint nok, men så har du da noget svært ved at begå dig i en biograf. Der lugter jo af popcorn over alt. Selv ude ved pissekummen.

Jeps. Det er derfor, jeg elsker biografer, der ikke serverer popcorn. Så er jeg ikke selv tvunget til at deltage i popcornsspisning - umiddelbart den eneste kur mod stanken.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#53 Giraffen 11 år siden

Nagash (51) skrev:

Nej, nej, nej. Det er ikke pissekummen der lugter af popcorn, det er popcorn der lugter af pissekummen. Det er jo hemmeligheden bag den unikke popcornsdunst; de bliver lige vendt en omgang i kummen og så de parat til salg.

Mums og velbekomme. ;)
Gravatar

#54 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lord Beef Jerky (48) skrev:
#46 ikke for at nedgøre din oplevelse, da jeg bestemt heller ikke mener, at mad hører hjemme i en biograf, men i min næse stinker popcorn lidt af bræk. Så jeg ville faktisk have foretrukket, at sidde ved siden af hippe-soen fremfor dig under den pågældende film.

Enig. Lyden og lugten af popcorn i bio - WTF? Det burde ikke være tilladt. No joke!
Doctor Last Warning
Gravatar

#55 the_paki_don 11 år siden

Det er noget, der burde rangeres i stedet for særskilt udvælge:

1. Folk med mobiltelefoner fremme

2. Konstant hviskende folk

3. Højlydte slikgnaskere

4. Fnisende folk

5. Larmende børn

6. Fulderikker

7. Grædende babyer

De fire øverste er dem, jeg oplever allermest og i den rækkefølge. De 3 nederste er enten utroligt sjældent eller aldrig.

Jeg synes, at det er decideret pinligt at have sin mobil fremme under filmen og siger altid til potentielle kærester/venner, at det er noget, jeg ikke gider at have med i biffen, for så kan de finde sig en anden biograf date.

Og jeg veksler mellem pænt at bede folk om at slukke mobiler til at kaste ting på dem. :)
Gravatar

#56 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

the_paki_don (55) skrev:
Og jeg veksler mellem pænt at bede folk om at slukke mobiler til at kaste ting på dem.

Værste biogæst: Folk der kaster ting på mig, når jeg tjekker SMS under filmen
Doctor Last Warning
Gravatar

#57 the_paki_don 11 år siden

HAHAHA!!! Undskyld...
Gravatar

#58 MOVIE1000 11 år siden

Jeg fik engang en slikkepind i hovedet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#59 Michael Andersen 11 år siden

MOVIE1000 (58) skrev:
Jeg fik engang en slikkepind i hovedet.

I Hawaii Bio?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#60 davenport 11 år siden

ROFL :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: