• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 mrF0x 11 år siden

Nagash (46) skrev:
Det er faktisk adskillige år siden, jeg har oplevet en af de nævnte typer. Kan faktisk slet ikke huske hvornår jeg sidst var udsat for det.
Til gengæld var jeg udsat for noget, der næsten er endnu værre for et par år siden, da jeg var inde for at se Kick-Ass sammen med min nye kæreste.
Ved siden af os, sidder der et venindepar, som egentlig forholdte sig ret rolige. Men lige pludselig, midt inde i filmen, hiver den ene af pigerne (hende lige ved siden af mig), sin fine tupperware skål frem, hvori hun så har medbragt sin fine hjemmelavede bulgursalat, med hele Hillerøds forsyning af hvidløg. Det stank simpelthen i hele salen. Og jeg er ellers selv rigtig glad for hvidløg.
Hun så godt nok også noget fornærmet ud, da jeg bad hende om at pakke det væk igen. Samtidig med, at hun lige skulle nedstirre mine popcorn og min cola, fordi der var jo nok ligesom en grund til, at hun spiste det, for hun skulle da i hvert fald ikke have det usunde skidt jeg proppede mig med. Rigtig hippie-so.
Jeg er ellers all-in for at medbringe sit eget slik. Med de priser biograferne fører sig, så har jeg ingen skrupler over det. Men lad nu være med at medbringe mad, der stinker i hele biografen.

HOLD DA KÆFT!! Tak for en god griner!!

Min egen oplevelse er at jeg efterhånden er træt af at høre på GNASKENDE BIOGRAFGÆNGERE. Man skulle tro at folk at folk, enten, aldrig har smagt popcorn før! *NAM NAM Simson lyde... er super meget ved at dø af tørst *DOUGH* - popcorn - eller at der bevidst skal rodes super meget i posen efter verdens mindste skumbanan.. ØJ!!! Og som der skrives tidligere - lige midt i en intens stille scene.
Gravatar

#72 Mikkel Abel 11 år siden

Hader at jeg nogensinde har læst denne tråd!

Før har det aldrig generet mig specielt meget når folk har gnasket popcorn, åbnet slikposer osv. I går da jeg var i biografen kunne jeg simpelthen ikke tænke på andet, grundet denne tråd, øv! :D

Utallige slilposer der skulle åbnes midt i filmen, popcorn der skulle kastes ind i kæften osv.
Det værste må dog klart være pigen, som sad ved siden af mig. Midt under filmen finder hun lige hendes halv-smeltet chokolade frem, hvilket resulterede i at efter hvert stykke hun spiste, skulle samtlige fingre lige suttes intenst på. Hvad fanden er meningen?!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#73 Fredag 11 år siden

MikkelAbel (72) skrev:
Midt under filmen finder hun lige hendes halv-smeltet chokolade frem, hvilket resulterede i at efter hvert stykke hun spiste, skulle samtlige fingre lige suttes intenst på. Hvad fanden er meningen?!
Frækt!
Gravatar

#74 the_paki_don 11 år siden

Pigen, som sad ved siden af dig? Altså, kæresten? Du har vel dumpet hende? :D

Men jo, Den Store Biografdag bød også på mange skuffende biografgængere for mig og i en film som Gravity var det særligt grælt, når folk raslede med slikposer... Eller snakkede.

Så dø dog af endetarmskræft...
Gravatar

#75 Mikkel Abel 11 år siden

the_paki_don (74) skrev:
Pigen, som sad ved siden af dig? Altså, kæresten? Du har vel dumpet hende? :D

Nah, dog ikke! Pigen på den anden side. ;)
Min kæreste valgte dog at åbne sin slikpose midt under filmen, som kraslede for vildt, selvom jeg hele tiden havde sagt, den burde åbnes før filmens start. Hun slap dog afsted med et lille dræberblik :p

Det burde bare ikke være så svært at styre sit slik, hviskeri og smasken. Det kan jo ikke passe at det kun er én selv, som vil have fuld fokus på at opleve den potentielle magi!
Gravatar

#76 the_paki_don 11 år siden

We are a dying breed...

... Fordi biograf amøberne giver os blodpropper. :)
Gravatar

#77 The Insider 11 år siden

Jeg lagde også lige pludselig mærke til, mens jeg genså "Gravity" i imperial, hvor mange slikposer, der KONSTANT er i aktion i sådan en sal. Det var en af de mere stille scener, og det lød jo, som om gulvet var lavet af bubblewrap, og alle var iført stiletter...
War. War never changes.
Gravatar

#78 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Fridag (73) skrev:
Midt under filmen finder hun lige hendes halv-smeltet chokolade frem,

Altså en venindes?
Doctor Last Warning
Gravatar

#79 Mikkel Abel 11 år siden

Ok, så 'sin'.
Gravatar