-
Folk med mobiltelefoner fremme29%
-
Konstant hviskende folk24%
-
Larmende børn18%
-
Grædende babyer9%
-
Fulderikker9%
-
Højlydte slikgnaskere7%
-
Fnisende folk3%
Stemmer i alt: 1489
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 mrF0x 11 år siden
HOLD DA KÆFT!! Tak for en god griner!!
Min egen oplevelse er at jeg efterhånden er træt af at høre på GNASKENDE BIOGRAFGÆNGERE. Man skulle tro at folk at folk, enten, aldrig har smagt popcorn før! *NAM NAM Simson lyde... er super meget ved at dø af tørst *DOUGH* - popcorn - eller at der bevidst skal rodes super meget i posen efter verdens mindste skumbanan.. ØJ!!! Og som der skrives tidligere - lige midt i en intens stille scene.
#72 Mikkel Abel 11 år siden
Før har det aldrig generet mig specielt meget når folk har gnasket popcorn, åbnet slikposer osv. I går da jeg var i biografen kunne jeg simpelthen ikke tænke på andet, grundet denne tråd, øv! :D
Utallige slilposer der skulle åbnes midt i filmen, popcorn der skulle kastes ind i kæften osv.
Det værste må dog klart være pigen, som sad ved siden af mig. Midt under filmen finder hun lige hendes halv-smeltet chokolade frem, hvilket resulterede i at efter hvert stykke hun spiste, skulle samtlige fingre lige suttes intenst på. Hvad fanden er meningen?!
#73 Fredag 11 år siden
#74 the_paki_don 11 år siden
Pigen, som sad ved siden af dig? Altså, kæresten? Du har vel dumpet hende? :D
Men jo, Den Store Biografdag bød også på mange skuffende biografgængere for mig og i en film som Gravity var det særligt grælt, når folk raslede med slikposer... Eller snakkede.
Så dø dog af endetarmskræft...
#75 Mikkel Abel 11 år siden
Nah, dog ikke! Pigen på den anden side. ;)
Min kæreste valgte dog at åbne sin slikpose midt under filmen, som kraslede for vildt, selvom jeg hele tiden havde sagt, den burde åbnes før filmens start. Hun slap dog afsted med et lille dræberblik :p
Det burde bare ikke være så svært at styre sit slik, hviskeri og smasken. Det kan jo ikke passe at det kun er én selv, som vil have fuld fokus på at opleve den potentielle magi!
#76 the_paki_don 11 år siden
... Fordi biograf amøberne giver os blodpropper. :)
#77 The Insider 11 år siden
#78 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Altså en venindes?
#79 Mikkel Abel 11 år siden
#80 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden