• Folk med mobiltelefoner fremme
    29%
  • Konstant hviskende folk
    24%
  • Larmende børn
    18%
  • Grædende babyer
    9%
  • Fulderikker
    9%
  • Højlydte slikgnaskere
    7%
  • Fnisende folk
    3%

Stemmer i alt: 1489

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#81 MOVIE1000 11 år siden

Da jeg var inde og se Kvinden i Buret, kom der et par dumpende ind i biografsal ca 5 min inde i filmen, konen/kæresten brokkede sig mhs til de lange køer (HØJLYDT), en der sad i salen, tyssede lidt på hende, hvor hun bare vente sig om og sagde hold kæft.

Bad Grandpa, var der en pige bag mig, der havde et ret irriterende grin, det kan hun jo ik gøre for, men at hun vælger at hoste uden at holde sig for munden, er fandme vammelt når jeg får popcorn rester lige ind i nakken.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#82 Slettet Bruger [1034910571] 11 år siden

Med mange af de uheldige oplevelser, som folk åbenbart har haft i biffen, er der måske snart et marked for en biograf i retning af Alamo Drafthouse Cinema, hvor der er ret strenge regler for hvad man må og især ikke må, når man kommer der.

De smider fx. folk ud for at have sende sms'er og tale under filmen.

Gravatar

#83 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

MOVIE1000 (81) skrev:
en at hun vælger at hoste uden at holde sig for munden, er fandme vammelt når jeg får popcorn rester lige ind i nakken.

Du ser glasset halvt tomt i stedet for halvt fyldt: Du slipper for at købe selv.
Doctor Last Warning
Gravatar

#84 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Bruno (82) skrev:
Med mange af de uheldige oplevelser, som folk åbenbart har haft i biffen, er der måske snart et marked for en biograf i retning af Alamo Drafthouse Cinema, hvor der er ret strenge regler for hvad man må og især ikke må, når man kommer der.

De smider fx. folk ud for at have sende sms'er og tale under filmen.

Fed reklame! haha!
Doctor Last Warning
Gravatar

#85 Highland Park 11 år siden

MikkelAbel (72) skrev:
Hvad fanden er meningen?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: