• Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage
    21%
  • Transformers: Age of Extinction
    19%
  • Noa
    9%
  • En anden film
    8%
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
    7%
  • Hobbitten: Femhæreslaget
    7%
  • Sex Tape
    6%
  • Transcendence
    5%
  • Klassefesten 2 - Begravelsen
    5%
  • The Expendables 3
    5%
  • Step Up: All In
    5%
  • Grace of Monaco
    2%
  • Exodus
    2%
  • Think Like a Man Too
    1%
  • No Good Deed
    0%

Stemmer i alt: 423

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 klissie 9 år siden

Den værste film i år kan kun være "22 Jump Street"!!!!
Gravatar

#12 kenze2288 9 år siden

smolinsk (10) skrev:
JA helt enig med dig der Kenzo2288 magen til charme løs og tam film skal man lede længe efter.

og så synes jeg faktisk den nyeste Transformers var meget bedre end de to sidste, lidt mere seriøs end det børne fjol fra 2 og især 3

Ikke blot var den tam, men den var også et stort let down.
Man regner med Bryan Cranston og Godzilla (udfra traileren), men Bryan's karakter dør efter hvad 20 minutter og der er hvad 7 minutters screen time til Godzilla. Tilbage er der 1½ times kedsomhed med et par energi ædende stankelben og en skuespiller der ikke når i nærheden af Bryan Cranston
Gravatar

#13 SublimeKen 9 år siden

Personligt synes jeg Teenage Mutant Ninja Turtles var den værste jeg så sidste år. Det er mange år siden jeg har set så ringe en film. TASM 2 og Transformes: AoE var heller ikke noget at råbe hurra for, men de kommer ikke i nærheden af TMNT på ringhedsskalaen! Sex Tape er stort set ligeså ringe som TMNT dog!

Fandt faktisk ikke Transcendence så dårlig igen, men det er sikkert fordi jeg gik ind til den med meget lave forventinger og jeg fandt personligt Noa forholdvis god hvor jeg henholdvis ville give Transcendence 6/10 og Noa 7/10. The Expendables 3 er sikkert den værste i serien, hvilket ikke siger så meget, men fandt både Wesley Snipes, Antonio Banderas og Mel Gibson noget mere underholdende end nogle af de forrige films karakterer, så i det mindste har den det kørende for sig. Grace of Monaco var bare kedelig og rodet!

Har ikke set resten og kommer sikkert heller ikke til det med undtagelse af Hobbitten: Femhæreslaget og Exodus.
Gravatar

#14 Valoel 9 år siden

Det her er de værste som jeg så sidste år.

Gods not dead 1/10
The interview 2/10
Day of the Mummy 2/10
Left Behind 2/10
Annie 3/10
Outcast 3/10
The Prince 3/10
Godzilla 3/10
Gravatar

#15 Valoel 9 år siden

De bedste derimod var:

1. Whiplash 10/10
2. Nightcrawler 9/10
3. The Grand Budapest Hotel 9/10
4. Boyhood 9/10
5. Gone Girl 8/10
6. The Homesman 8/10
7. Still Alice 8/10
8. Dawn of the Planet of the Apes 8/10
9. The Theory of Everything 7/10
10. American Sniper 7/10

Synes lige den bedste dokumentar jeg så skal nævnes også (selvom jeg ikke har set så mange)

Life Itself 8/10
Gravatar

#16 Jach 9 år siden

Hobitten var ikke særlig god og Godzilla mangler også da den er en skuffelse.
Transformers er den bedste i serien indtil videre og alligevel får den flere stemmer den TMNT der virkelig er dårlig (bortset fra Shredder kampen hvis sammenlignet med de tidligere film).
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#17 Joeyvind 9 år siden

Driver (6) skrev:
Joeyvind (4) skrev:

Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.

Nogle synes jo, at det er gode film - Filmmagasinet på DRK gav fx Femhærsslaget 5 stjerner og jeg har også set Noa lovprist nogle steder. Så sådan kan man da ikke sætte det op. :)

Ehm de titler du selv nævner, står da netop på denne filmz afstemningsliste? Så hvorfor skulle de ikke kandidere som årets dårligste? ;)
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#18 Snipp 9 år siden

Joeyvind (17) skrev:
Driver (6) skrev:
Joeyvind (4) skrev:

Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.

Nogle synes jo, at det er gode film - Filmmagasinet på DRK gav fx Femhærsslaget 5 stjerner og jeg har også set Noa lovprist nogle steder. Så sådan kan man da ikke sætte det op. :)

Ehm de titler du selv nævner, står da netop på denne filmz afstemningsliste? Så hvorfor skulle de ikke kandidere som årets dårligste? ;)

Fordi der er mange andre film som er dårligere!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#19 Snipp 9 år siden

Snipp (18) skrev:
Joeyvind (17) skrev:
Driver (6) skrev:
Joeyvind (4) skrev:

Fordi der er mange andre film som er dårligere! De har jo dem kun med for at skabe satire og få så mange clicks som muligt...
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#20 Driver 9 år siden

Joeyvind (17) skrev:
Driver (6) skrev:
Joeyvind (4) skrev:

Jeg nævner dem, fordi du nævner dem. Min pointe går ikke på om de står her, de går på, at man da ikke kan ønske at en film, man ikke har set, fortjener at få smæk. Du kan se filmene og så kan du dernæst vurdere om du synes, de fortjener smæk, men da ikke før.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: