-
Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage21%
-
Transformers: Age of Extinction19%
-
Noa9%
-
En anden film8%
-
Teenage Mutant Ninja Turtles7%
-
Hobbitten: Femhæreslaget7%
-
Sex Tape6%
-
Transcendence5%
-
Klassefesten 2 - Begravelsen5%
-
The Expendables 35%
-
Step Up: All In5%
-
Grace of Monaco2%
-
Exodus2%
-
Think Like a Man Too1%
-
No Good Deed0%
Stemmer i alt: 423
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 klissie 9 år siden
#12 kenze2288 9 år siden
Ikke blot var den tam, men den var også et stort let down.
#13 SublimeKen 9 år siden
Fandt faktisk ikke Transcendence så dårlig igen, men det er sikkert fordi jeg gik ind til den med meget lave forventinger og jeg fandt personligt Noa forholdvis god hvor jeg henholdvis ville give Transcendence 6/10 og Noa 7/10. The Expendables 3 er sikkert den værste i serien, hvilket ikke siger så meget, men fandt både Wesley Snipes, Antonio Banderas og Mel Gibson noget mere underholdende end nogle af de forrige films karakterer, så i det mindste har den det kørende for sig. Grace of Monaco var bare kedelig og rodet!
Har ikke set resten og kommer sikkert heller ikke til det med undtagelse af Hobbitten: Femhæreslaget og Exodus.
#14 Valoel 9 år siden
Gods not dead 1/10
The interview 2/10
Day of the Mummy 2/10
Left Behind 2/10
Annie 3/10
Outcast 3/10
The Prince 3/10
Godzilla 3/10
#15 Valoel 9 år siden
1. Whiplash 10/10
2. Nightcrawler 9/10
3. The Grand Budapest Hotel 9/10
4. Boyhood 9/10
5. Gone Girl 8/10
6. The Homesman 8/10
7. Still Alice 8/10
8. Dawn of the Planet of the Apes 8/10
9. The Theory of Everything 7/10
10. American Sniper 7/10
Synes lige den bedste dokumentar jeg så skal nævnes også (selvom jeg ikke har set så mange)
Life Itself 8/10
#16 Jach 9 år siden
Transformers er den bedste i serien indtil videre og alligevel får den flere stemmer den TMNT der virkelig er dårlig (bortset fra Shredder kampen hvis sammenlignet med de tidligere film).
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#17 Joeyvind 9 år siden
Ehm de titler du selv nævner, står da netop på denne filmz afstemningsliste? Så hvorfor skulle de ikke kandidere som årets dårligste? ;)
#18 Snipp 9 år siden
Fordi der er mange andre film som er dårligere!
#19 Snipp 9 år siden
#20 Driver 9 år siden
Jeg nævner dem, fordi du nævner dem. Min pointe går ikke på om de står her, de går på, at man da ikke kan ønske at en film, man ikke har set, fortjener at få smæk. Du kan se filmene og så kan du dernæst vurdere om du synes, de fortjener smæk, men da ikke før.