• Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage
    21%
  • Transformers: Age of Extinction
    19%
  • Noa
    9%
  • En anden film
    8%
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
    7%
  • Hobbitten: Femhæreslaget
    7%
  • Sex Tape
    6%
  • Transcendence
    5%
  • Klassefesten 2 - Begravelsen
    5%
  • The Expendables 3
    5%
  • Step Up: All In
    5%
  • Grace of Monaco
    2%
  • Exodus
    2%
  • Think Like a Man Too
    1%
  • No Good Deed
    0%

Stemmer i alt: 423

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Snipp 9 år siden

Driver (20) skrev:
Joeyvind (17) skrev:
Driver (6) skrev:
Joeyvind (4) skrev:


Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.

Nogle synes jo, at det er gode film - Filmmagasinet på DRK gav fx Femhærsslaget 5 stjerner og jeg har også set Noa lovprist nogle steder. Så sådan kan man da ikke sætte det op. :)


Ehm de titler du selv nævner, står da netop på denne filmz afstemningsliste? Så hvorfor skulle de ikke kandidere som årets dårligste? ;)

Jeg nævner dem, fordi du nævner dem. Min pointe går ikke på om de står her, de går på, at man da ikke kan ønske at en film, man ikke har set, fortjener at få smæk. Du kan se filmene og så kan du dernæst vurdere om du synes, de fortjener smæk, men da ikke før.


Det er jo direkte idiotisk. Jeg vil væde min hat at film som "A million ways to die in the west", "sex tape" "step up: all in" etc. er dårligere end transformers som lige pt. er nr. 1 over de dårligste film i 2014.

Transformers er slet ikke den dårligste... I mit hoved er den langt bedre end Exodus, som jeg ikke har slet eller noa som ligefrem var det rene plader... eller wtf andre film som jeg ikke har set. De film som FÅR det største smæk, er de film som er blevet SET flest gange, her på forumet. Hvilket er pisse irriterende. Og når Transformers vinder afstemningen, så kårer Filmz transformers som årets værste film..... Fuck filmz og deres irriterende afstemninger.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#22 Driver 9 år siden

#21

Dejlig nuanceret sprogbrug, du fører med dig ind i denne debat - Not.

Det handler jo ikke om, hvad du tror/vædder på er dårligere film end andre, det handler om, at det da er u-humant at ønske en film, man ikke har set, skal få smæk. Bare fordi jeg ikke er stor fan af von Trier fx, så håber jeg da ikke, at hans film får smæk - Det vinder jeg da intet ved - Blot for at tage et eksempel - I så fald, det kan glæde en, så kan jeg kun se det som værende et tegn på smålighed.

Du har en mærkelig form for logik, i dit hoved og et endnu mærkeligere sprogbrug.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#23 Geekalot 9 år siden

#21 æd den, A million ways to die in the west er faktisk ikke så dårlig :)
Gravatar

#24 Reborn Sith 9 år siden

Af denne afstemning, kan man lære én ting.. At vi har vidt forskellig smag.....
Kender f.eks. en ven der synes at Sharknado er i orden...
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#25 Sweetiebellefan 9 år siden

Penguins of Madagscar
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#26 Cruelman 9 år siden

Alle danske film er år efter år bare generelt ringe. Er der 5 danske film på et år, så kan de som regel, efter min mening, godt ligge på top 5 alle sammen :)

Skriv ny kommentar: