-
Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage21%
-
Transformers: Age of Extinction19%
-
Noa9%
-
En anden film8%
-
Teenage Mutant Ninja Turtles7%
-
Hobbitten: Femhæreslaget7%
-
Sex Tape6%
-
Transcendence5%
-
Klassefesten 2 - Begravelsen5%
-
The Expendables 35%
-
Step Up: All In5%
-
Grace of Monaco2%
-
Exodus2%
-
Think Like a Man Too1%
-
No Good Deed0%
Stemmer i alt: 423
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Snipp 9 år siden
Det er jo direkte idiotisk. Jeg vil væde min hat at film som "A million ways to die in the west", "sex tape" "step up: all in" etc. er dårligere end transformers som lige pt. er nr. 1 over de dårligste film i 2014.
Transformers er slet ikke den dårligste... I mit hoved er den langt bedre end Exodus, som jeg ikke har slet eller noa som ligefrem var det rene plader... eller wtf andre film som jeg ikke har set. De film som FÅR det største smæk, er de film som er blevet SET flest gange, her på forumet. Hvilket er pisse irriterende. Og når Transformers vinder afstemningen, så kårer Filmz transformers som årets værste film..... Fuck filmz og deres irriterende afstemninger.
#22 Driver 9 år siden
Dejlig nuanceret sprogbrug, du fører med dig ind i denne debat - Not.
Det handler jo ikke om, hvad du tror/vædder på er dårligere film end andre, det handler om, at det da er u-humant at ønske en film, man ikke har set, skal få smæk. Bare fordi jeg ikke er stor fan af von Trier fx, så håber jeg da ikke, at hans film får smæk - Det vinder jeg da intet ved - Blot for at tage et eksempel - I så fald, det kan glæde en, så kan jeg kun se det som værende et tegn på smålighed.
Du har en mærkelig form for logik, i dit hoved og et endnu mærkeligere sprogbrug.
#23 Geekalot 9 år siden
#24 Reborn Sith 9 år siden
Kender f.eks. en ven der synes at Sharknado er i orden...
#25 Sweetiebellefan 9 år siden
#26 Cruelman 9 år siden