-
Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage21%
-
Transformers: Age of Extinction19%
-
Noa9%
-
En anden film8%
-
Teenage Mutant Ninja Turtles7%
-
Hobbitten: Femhæreslaget7%
-
Sex Tape6%
-
Transcendence5%
-
Klassefesten 2 - Begravelsen5%
-
The Expendables 35%
-
Step Up: All In5%
-
Grace of Monaco2%
-
Exodus2%
-
Think Like a Man Too1%
-
No Good Deed0%
Stemmer i alt: 423
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 kenze2288 9 år siden
#2 Mikkel Abel 9 år siden
Min fornemmelse siger mig, at Transformers eller Klassefesten 2 nok er dem jeg vil hade mest fra den liste.
#3 Driver 9 år siden
Transformers var i det mindste så plat og over the top, at det var komisk. TASM 2 var bare noget bæ fra ende til anden. At Sony overvejer at reboote skidtet, siger vist mere end noget andet, at TASM 2 stank.
#4 Joeyvind 9 år siden
Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.
#5 Geekalot 9 år siden
#6 Driver 9 år siden
Nogle synes jo, at det er gode film - Filmmagasinet på DRK gav fx Femhærsslaget 5 stjerner og jeg har også set Noa lovprist nogle steder. Så sådan kan man da ikke sætte det op. :)
#7 Driver 9 år siden
Eventuelt til fordel for film, de færreste af os sikkert har set, såsom Sex Tape, Grace of Monaco, Think Like a Man Too eller No Good Deed, som jeg aldrig har hørt om.
#8 Geekalot 9 år siden
#9 Anders Baad Mai 9 år siden
#10 smolinsk 9 år siden
JA helt enig med dig der Kenzo2288 magen til charme løs og tam film skal man lede længe efter.
og så synes jeg faktisk den nyeste Transformers var meget bedre end de to sidste, lidt mere seriøs end det børne fjol fra 2 og især 3