• Far til Fire - Onkel Sofus vender tilbage
    21%
  • Transformers: Age of Extinction
    19%
  • Noa
    9%
  • En anden film
    8%
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
    7%
  • Hobbitten: Femhæreslaget
    7%
  • Sex Tape
    6%
  • Transcendence
    5%
  • Klassefesten 2 - Begravelsen
    5%
  • The Expendables 3
    5%
  • Step Up: All In
    5%
  • Grace of Monaco
    2%
  • Exodus
    2%
  • Think Like a Man Too
    1%
  • No Good Deed
    0%

Stemmer i alt: 423

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 kenze2288 9 år siden

Godzilla. Hvordan den ikke er på listen er mig en gåde.
Gravatar

#2 Mikkel Abel 9 år siden

Jeg må være "heldig" eftersom at den eneste fra listen jeg har set er Hobbitten, som bestemt ikke var noget særligt..

Min fornemmelse siger mig, at Transformers eller Klassefesten 2 nok er dem jeg vil hade mest fra den liste.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Driver 9 år siden

The Amazing Spider-Man 2.

Transformers var i det mindste så plat og over the top, at det var komisk. TASM 2 var bare noget bæ fra ende til anden. At Sony overvejer at reboote skidtet, siger vist mere end noget andet, at TASM 2 stank.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#4 Joeyvind 9 år siden

Har kun set Klassefesten 2, som faktisk var ganske sjov.

Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#5 Geekalot 9 år siden

The Amazing Spider-Man 2. jo var vel den ringeste jeg så :)
Gravatar

#6 Driver 9 år siden

Joeyvind (4) skrev:

Undlader at stemme da jeg ikke har set nogle af filemne, men for satan hvor fortjener Exodus, Noa og Hobitten at få en på smækken med de budgetter og historier som kunne danne grundlaget for ellers gode film.

Nogle synes jo, at det er gode film - Filmmagasinet på DRK gav fx Femhærsslaget 5 stjerner og jeg har også set Noa lovprist nogle steder. Så sådan kan man da ikke sætte det op. :)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Driver 9 år siden

Hvorfor er The Amazing Spider-Man 2 ikke på listen i øvrigt?

Eventuelt til fordel for film, de færreste af os sikkert har set, såsom Sex Tape, Grace of Monaco, Think Like a Man Too eller No Good Deed, som jeg aldrig har hørt om.
Gravatar

#8 Geekalot 9 år siden

måtte imdb Step Up: All In for at finde ud af hvad det var
Gravatar

#9 Anders Baad Mai 9 år siden

Hvad laver Hobitten på den liste? Ikke nogen fantastisk film, men der er da langt værre film en den!
Gravatar

#10 smolinsk 9 år siden

kenze2288 (1) skrev:
Godzilla. Hvordan den ikke er på listen er mig en gåde.

JA helt enig med dig der Kenzo2288 magen til charme løs og tam film skal man lede længe efter.

og så synes jeg faktisk den nyeste Transformers var meget bedre end de to sidste, lidt mere seriøs end det børne fjol fra 2 og især 3

Skriv ny kommentar: