• Batman & Robin
    25%
  • Catwoman
    17%
  • Barb Wire
    11%
  • Elektra
    7%
  • Ghost Rider
    6%
  • Fantastic Four
    5%
  • Anden tegneseriefilmatiseringen
    5%
  • The League of Extraordinary Gentlemen
    5%
  • Tank Girl
    4%
  • X-Men: The Last Stand
    4%
  • Nick Fury: Agent of Shield
    4%
  • Blade: Trinity
    3%
  • Superman IV: The Quest for Peace
    3%
  • Steel
    2%

Stemmer i alt: 1449

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Lucsen 15 år siden

De er alle elendige! Must... choose.... Batman & Robin!
Gravatar

#12 MOVIE1000 15 år siden

valgte The League of Extraordinary Gentlemen fordi jeg har stor respekt til Sean Connery

men ellers have jeg nok valgt Catwoman, Ghost rider eller en anden

jeg ville nok helst stemme på en anden men stemte The League of Extraordinary Gentlemen fordi det var for let sluppet

men ellers må jeg give de fleste ret det er ikke just de mest populære helte film der kommer frem her
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Riqon 15 år siden

LOL, så lige det her klip hvor nogle fans af George Clooney tiltaler ham "Batman":

Se, dét' humor :D
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 The Duck 15 år siden

#6 Ahh glemte helt Spiderman 3, helt igennem forfærdelig film, fortryder lidt at jeg ikke stemte anden tegneseriefilmatisering nu. Batman and Robin er dog også horrible, så ikke helt unfair at den fik min stemme.
Gravatar

#15 Æsop9000 15 år siden

Batman and Robin tæt efterfulgt af Superman 4
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#16 Kruse 15 år siden

Jeg stemte Batman & Robin, da det er virkelig elendig. Dog zapper jeg alligevel altid lige over på filmen når den bliver vist på tv, kun for at høre mange af Arnold Schwarzenegger's geniale one-liners, der stort set alle omhandler is :) LET'S KICK SOME ICE!

Jeg havde dog ikke set at Steel stod på listen, og jeg anede heller ikke at det var en tegneseriefilmatisering. Dog er den også på en eller anden måde enjoyable ligesom Batman & Robin på grund af hvor dårlige de er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 filmz-Is 15 år siden

"Batman og Robin" :)
Gravatar

#18 duuk74 15 år siden

Spawn, Daredevil og Batman & Robin på en delt førsteplads
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#19 filmzkim 15 år siden

Hahaha!
Ååååh ja, gode Arnold! <3
Gravatar

#20 Monkeyking 15 år siden

Catwoman!!! Nøj for en stinker... B&R havde i det mindste lidt humor... (dog stadig dårlig) andre var utilsigtet sjove p.g.a dårlige effekter/acting etc. ,men Catwoman var bare bund ringe... dårligt script, plot etc. dårlig helt og mest af alt en totalt latterlig skurk! Et klasse eksempel på en film der ALDRIG skulle ha' været lavet...
"You don't need to put your P in a V right now." "No, I need to B my L on someone's T's."

Skriv ny kommentar: