• Batman & Robin
    25%
  • Catwoman
    17%
  • Barb Wire
    11%
  • Elektra
    7%
  • Ghost Rider
    6%
  • Fantastic Four
    5%
  • Anden tegneseriefilmatiseringen
    5%
  • The League of Extraordinary Gentlemen
    5%
  • Tank Girl
    4%
  • X-Men: The Last Stand
    4%
  • Nick Fury: Agent of Shield
    4%
  • Blade: Trinity
    3%
  • Superman IV: The Quest for Peace
    3%
  • Steel
    2%

Stemmer i alt: 1449

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Kadann 15 år siden

Batman & Robin får min stemme. Der er andre der er værre film, men den står som et skræmmeeksempel på hvordan man kan omdanne en god serie til noget virkelig frygteligt og næsten køre en franchise helt i sænk.

Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor folk har så meget imod "Elektra", da jeg synes at den overall er ganske godt spillet, har en helt fin historie og i øvrigt ligger ret tæt på tegneserien, i hvert fald ud fra det kendskab jeg har til serien.

Måske sigter den, ligesom "Punisher", lidt for meget mod folk, der kender serierne i forvejen og det måske er derfor folk står af..?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2 mvejen 15 år siden

Jeg endte med at vælge Elektra, men ellers stod Blade: Trinity og Ghost Rider også højt på listen
Gravatar

#3 Riqon 15 år siden

Stemte blankt, da der er for mange på den liste, jeg ikke har set til at vide, hvilken der højst sandsynligt skrabede bunden mest grundigt. Har nogen foreslået en poll til dårligste "computerspil adaption" endnu?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 15 år siden

Steel for the win ! :D

Altså - the negative win! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Skeloboy 15 år siden

Har kun set Steel, X-Men 3 og Superman IV, så stemte ikke...og risikoen for, at jeg kommer til at se nogen af de andre, er tæt på meget lille...kan kun se et scenarie: voldsomme tømmermænd, svedende og kan ikke falde i søvn sent om natten...
Gravatar

#6 Queequeg 15 år siden

Spiderman 3, helt klart. Jeg gik fra biografen, før den var slut. Der er dog flere film på listen jeg ikke har set.
Gravatar

#7 Ericmase 15 år siden

Det blev "Batman og Robin" herfra, men jeg er lidt chokeret over at "Catwoman" ligger på anden pladsen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 filmz-jonasgr 15 år siden

Lidt mærkelig poll. Jeg kan på ingen måde forestille mig at der kan laves en dårligere film indenfor genren end Steel, så den får min stemme. Til gengæld er den ret morsom. Effekterne i den film kan man i hvert fald kun grine af.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9 Innocens 15 år siden

Svær afstemning med mange værdige vindere (eller tabere afhængigt af, hvordan man nu ser på det) Min stemme falder på Batman & Robin. Mage til makværk skal man godt nok lede længe efter, omend Catwoman og Steel også kandiderer til 1. pladsen.

Supra Societatem Nemo
Gravatar

#10 stoffer 15 år siden

Min stemme gik til Catwoman, mest på grund af det hysterisk langt ude plot og så pga. den måske mest åndssvage "superskurk" nogensinde i hele verden...
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: