• Batman & Robin
    25%
  • Catwoman
    17%
  • Barb Wire
    11%
  • Elektra
    7%
  • Ghost Rider
    6%
  • Fantastic Four
    5%
  • Anden tegneseriefilmatiseringen
    5%
  • The League of Extraordinary Gentlemen
    5%
  • Tank Girl
    4%
  • X-Men: The Last Stand
    4%
  • Nick Fury: Agent of Shield
    4%
  • Blade: Trinity
    3%
  • Superman IV: The Quest for Peace
    3%
  • Steel
    2%

Stemmer i alt: 1449

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 thomas040 15 år siden

og hold da op hvor jeg skriver dårligt dansk af en eller anden mærkelig grund... lad mig lige prøve at lave en mere korrekt sætning..

Jeg synes at Superman 4 er dårligere end Batman & Robin, og nu lyder jeg som om je
Failure is a zero out.
Gravatar

#32 HonoDelLoce 15 år siden

Synes du så selv den "korrekte sætning" blev bedre ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 Bohemian 15 år siden

Uha...der er mange elendige men lige umiddelbart faldt valget på Catwoman.

Selvom Spawn, Batman Robin/Forever, Fantastic Four 1+2, Ghostrider også er seriøse kandidater.
Free in serenity.
Gravatar

#34 Petrescu 15 år siden

You're not sending me to the coooooooler. Stemmen går til Batman & Robin: Gode skuespillere (til en vis grad), et spændende forlag og solid økonomi i ryggen til at realisere Batman-universet.
Nummer to: Elektra finder jeg rigtig, rigtig ringe bl.a. pga hun bliver fremstillet for menneskelig i forhold til den Elektra jeg kender fra tegneserien. Og ingen rigtig introduktion af skurkene.

Edit: Jeg bliver åbenbart nødt til at se Steel som er den eneste film jeg ikke har set på listen.
Gravatar

#35 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg påskriver det nærmest underlige foreløbige resultat af denne afstemning, at folk enten

a) ikke har set Steel

eller

b) synes det er sjovere at bashe en high-end-produktions-film, når den ender som noget skidt.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#36 Bohemian 15 år siden

High-end-produktions filmene er i mine øjne ringere end dem med lavt budget : ) I hvert fald når man ser på denne liste.
Free in serenity.
Gravatar

#37 HonoDelLoce 15 år siden

Har du set Steel ? :D

Nu ved jeg godt, at det kan være svært at vælge hvilken lort der lugter mest i en septik-tank.. Men selvom den der er skidt af katte-kvinden angiveligt er virkelig slem, så mener jeg alligevel, at den store, nærmest forhistoriske kæmpe-dynge af udskidt æble-grød fra en basketstjerne i metal-forklædning må pirre sanserne mere.. På alle måder.. :D
Gravatar

#38 Bohemian 15 år siden

Jeg må hellere få set Steel : D haha
Free in serenity.
Gravatar

#39 Ash 15 år siden

Hvis nogen skulle have lyst til at se Steel med en eminent Shaq i hovedrollen, så er den på Youtube...
Del 1:
Gravatar

#40 filmz-bigemaster666 15 år siden

Hold kæft det var nemt, batman og robin er den dårligste basta!!
I am better known as Erlinggur666

Skriv ny kommentar: