• Nej, overhovedet ikke
    30%
  • Ja, respektløst
    26%
  • Ved ikke
    18%
  • Nej
    13%
  • Ja
    13%

Stemmer i alt: 608

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MadMartigan 21 år siden

Den er meget neutral...

#12 inflector 21 år siden

Haha nu har jeg lige læst den, den mand forstår virkelig at træde folk over tæerne. Desværre har han også ret og det er da om muligt endnu mere upassende at bue en mand af scenen, i verdens største demokrati(?).
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 Spanner 21 år siden

Jeg synes det er fint, at MM tør sige sin mening - både til Oscar og i sine udsendelser. Så længe man husker på, at ligesom de amerikanere, han interviewer i sine programmer, så har MM også nogen meget rabiate holdninger og ensidigheden i hans programmer kræver en vis skepsis når man ser dem. Også selv om man er enig med meget af det, han siger.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 filmz-darthfrede 21 år siden

157% HAMRENDE enig!
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#15 filmz-Zero 21 år siden

Heh nu så jeg ikke showet men efter lige at have læst talen kan jeg da sådan set godt forstå at der er nogen der måske bliver stødt over det.. men det har jeg det faktisk rigtigt fint med. Det er IMO ekstremt forfriskende med en der ikke er bange for at stille sig op og sige sin mening, om det så er passende eller ej.

Der er ikke noget mere kvalmende end Hollywood og deres fanatiske PC trip de har været på her på det sidste. De er jo så panisk angste for at blive sagsøgt for at have jokket den ene eller den anden over tæerne at man efterhånden må sætte sin lid til de små film magere for at få et realistisk billede af hvad der foregår derovre.
Som flere har sagt har MM da også nogen lidt.. hvordan skal man sige det.. underlige synspunkter.. men efter hans interview med Charlton Heston i Bowling For Columbine kan jeg ikke rigtigt andet end have respekt for ham.

#16 filmz-vassago 21 år siden

Jeg synes også at det var en ret sjov tale, og det skader aldrig at lufte sin mening. Det kan være at Bush er blevet valgt på et tyndt grundlag, og der var også en del andre jeg hellere havde set som præsident. Men juridisk er der jo intet at komme efter, og selvom at det er tyndt, så holder det "desværre" - det er bl.a. derfor at jeg synes at hans tale var ret upassende.

Det er da fint at han ikke er tilfreds med præsidenten, men Michael Moores udtaleler var jo langt fra sande. Det var jo mindst ligeså meget fiktive.

Kunne han ikke holdt talen på den røde løber i stedet? Folk er taget til Oscar-fest for at se priser blive delt ud. Folk er taget til Oscar-fest for at hædre kollegaer. Folk har tændt for tv'et af samme årsag. Reaktionen i salen bekræfter vist også det.

#15: Michael Moores dokumentar er ok, men ikke ligefrem "realistisk", han manipulere seeren ved at klippe som det passer ham, udtalelser bliver taget ud af kontekst, og Moore bruger også andre filmklip efter udtalelser, til at udtrykke hans mening om det de lige har sagt. Det er også ofte at han spørger folk om noget, og så får de næsten ikke lov til at svare.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 Spanner 21 år siden

Der er væsentlig flere, der ser selve uddelingen end den røde løber. Og med den chokeffekt det havde, vil det nok blive vist en del rundt omkring, så han har nået sit mål.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-vassago 21 år siden

Helliger målet midlet?

Min pointe er, at hans tale overhovedet ikke er Oscar-relateret. Jeg vil heller ikke gide at høre på Fogh eller Nyrup sidde under en nytårstale og svine DBU til, fordi at en fodbolddommer lige havde lavet en fejlkendelse, eller svine Fakta til fordi at leverpostejen er steget 1.25

- Det havde været noget andet hvis Moore havde udtrykt sin bekymring af valget af Bush som præsident, eller hvis han udtrykt sin bekymring over krigen i Irak - men derfra til selv stå at "lyve" er vel ikke acceptabelt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 Ivse 21 år siden

Jeg har også læst på text-tv at Oscar showet havde sit laveste seer antal nogen sinde?
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#20 Nexiz 21 år siden

Jeg er (mere eller mindre) enig i alt det Michael Moore udtalte i sin takketale, og til pressen bagefter.

Jeg synes dog overhovedet ikke at sådan en tale hører hjemme under et film-show!

Skriv ny kommentar: