-
Nej, overhovedet ikke30%
-
Ja, respektløst26%
-
Ved ikke18%
-
Nej13%
-
Ja13%
Stemmer i alt: 608
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 MadMartigan 21 år siden
Den er meget neutral...
#12 inflector 21 år siden
#13 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 filmz-darthfrede 21 år siden
157% HAMRENDE enig!
#15 filmz-Zero 21 år siden
Der er ikke noget mere kvalmende end Hollywood og deres fanatiske PC trip de har været på her på det sidste. De er jo så panisk angste for at blive sagsøgt for at have jokket den ene eller den anden over tæerne at man efterhånden må sætte sin lid til de små film magere for at få et realistisk billede af hvad der foregår derovre.
Som flere har sagt har MM da også nogen lidt.. hvordan skal man sige det.. underlige synspunkter.. men efter hans interview med Charlton Heston i Bowling For Columbine kan jeg ikke rigtigt andet end have respekt for ham.
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
#16 filmz-vassago 21 år siden
Det er da fint at han ikke er tilfreds med præsidenten, men Michael Moores udtaleler var jo langt fra sande. Det var jo mindst ligeså meget fiktive.
Kunne han ikke holdt talen på den røde løber i stedet? Folk er taget til Oscar-fest for at se priser blive delt ud. Folk er taget til Oscar-fest for at hædre kollegaer. Folk har tændt for tv'et af samme årsag. Reaktionen i salen bekræfter vist også det.
#15: Michael Moores dokumentar er ok, men ikke ligefrem "realistisk", han manipulere seeren ved at klippe som det passer ham, udtalelser bliver taget ud af kontekst, og Moore bruger også andre filmklip efter udtalelser, til at udtrykke hans mening om det de lige har sagt. Det er også ofte at han spørger folk om noget, og så får de næsten ikke lov til at svare.
#17 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#18 filmz-vassago 21 år siden
Min pointe er, at hans tale overhovedet ikke er Oscar-relateret. Jeg vil heller ikke gide at høre på Fogh eller Nyrup sidde under en nytårstale og svine DBU til, fordi at en fodbolddommer lige havde lavet en fejlkendelse, eller svine Fakta til fordi at leverpostejen er steget 1.25
- Det havde været noget andet hvis Moore havde udtrykt sin bekymring af valget af Bush som præsident, eller hvis han udtrykt sin bekymring over krigen i Irak - men derfra til selv stå at "lyve" er vel ikke acceptabelt.
#19 Ivse 21 år siden
#20 Nexiz 21 år siden
Jeg synes dog overhovedet ikke at sådan en tale hører hjemme under et film-show!