• Nej, overhovedet ikke
    30%
  • Ja, respektløst
    26%
  • Ved ikke
    18%
  • Nej
    13%
  • Ja
    13%

Stemmer i alt: 608

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 inflector 21 år siden

hmm jeg har ikke stemt endnu, da jeg ikke ved hvad han har sagt. Er der et sted hvor man kan læse det? Eller er der en der gider at ridse det op for mig. Michael Moore plejer at have nogle ret fede vinkler på tingene og jeg holder meget af "The Awful Truth".
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 Skobbolop 21 år siden

:D

www.oscar.com kan du se hans udtalelser efter han fik oscaren ( ved ikke om takketalen kan ses)...ellers var det i 12.00 nyhederne og det kommer sikkert også i aften...

#3 filmz-King 21 år siden

han blev buuet ud hvilket siger alt.

han har ikke forstand på hvad man siger/mener
Største flop:
1. Humørkortstativ sælgerens søn
2. spiderman
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Michael Moores "takketale":

"We like nonfiction and we live in fictitious times. We live in a time where we have fictitious election results, that elect a fictitious president. We live in a time where we have a man sending us to war for fictitious reasons."
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 DerMann 21 år siden

3# Hvad kan jeg sige? Den mand er gud (siger jeg i frygt for at blive anklaget som gudsbestottende)!! Hold kæft hvor jeg grinede i nat da jeg hørte hans tale!! Han er efername modig at turde stille sig op på den måde... Men sådan er Michael Moore...

Og hvis ikke i har set filmen "bowling for Columbine"... SE DEN!!

Link til talen:
http://www.oscar.com/oscarnight/winners/win_32297....
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Jeg har utrolig megen respekt for Michael Moore og hans arbejde. Jeg har altid været en trofast seer, og hans programmer og dokumentarer har altid givet mig stof til eftertanke, det også selvom, at han ikke altid er retfærdig eller objektiv i hans måde at skildre sager og begivenheder på.

Jeg syntes det var et flot show, og AMPAS havde gjort et flot stykke arbejde for at bevare en god stemning hele vejen igennem. Uden at ignore Irak-krigen.

Jeg er godt klar over at man ikke kan vende ryggen til begivenhederne i Irak, og de blev da også ofte kommenteret ret mange gange i løbet af aftenen, mest af dem som var imod den.

En af de taler som jeg syntes bedst om, var klart Adrian Brodys tale. Bevægende, ærlig og helt igennem perfekt. Langtfra den kvalmende stil som Michael Moore havde valgt at anlægge sig. Jeg vil da også tilføje at jeg har respekt for en mand der tør stå frem, og ytre sine meninger - men dette var hverken rette tid eller sted. Det var simpelthen for smagsløst.

Shame on You Michael Moore.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 MadMartigan 21 år siden

Jeg er stort set enig, bortset fra jeg ikke så eller hørte Adrian Brodys tale!

#9 Skobbolop 21 år siden

han sagde vist også noget med at hvis Dixie Chicks og Paven er i mod krig, så var der noget om den "kritik" krigen får...

#10 dyg 21 år siden

Det er jo Michael Moore in a nutshell. Hvem havde seriøst regnet med at den mand kunne holde en takketale uden at støde nogen?

Jeg er ikke enig i alt han siger, heller ikke i dette tilfælde, men jeg beundrer ham alligevel, for han siger sin mening, og er ret ligeglad hvem der er enig med ham og hvem der ikke er, og så elsker han jo opmærksomhed. Jeg tror han elsker "buuh"-råb mere end klapsalver.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: