Hold da op, jeg glemte helt sommerens største skuffelse: Transformers. Det var først, da jeg læste "jeg hader jar jar binks" i en anden post at jeg kom til at tænke på Transformers (grundet den lille Jar Jar Binks robot).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det var vist også mest ment som en "protest"liste =0)
Jeg kan forstå en top 10 og en bund 10, men en top 10-"jeg går imod strømmen så jeg må jo være speciel" liste giver meget lidt mening for mig, og virkede som en rød klud.
Så tog bare lidt random titler på IMDB top 250 (- godfather 3 har jeg ladet mig fortælle) Der skal jo nok være nogen som ikke finder dem gode =0)
Når nu kan jeg se mange af mine favorit film er blevet svinet, så jeg må lige svare igen!:-)
Apocalypse Now GAAB! "Verdens bedste krigsfilm" mig i røven! Lang og kedelig. Scenerne med Duvall og helikopterne er dog mesterlige
Clockwork Orange Har da nogle fede øjeblikke, men som et helt stykke, ulidelig at komme igennem
The Thin Red Line Utrolig uinterresant!
The English Patient Så 20 minutter
Blade Runner GAAB! "Verdens bedste sci-fi film" mig i røven!
Dr. No Alt for gammel nu om dage, og nej den holder ikke længere, en omgang pjattet lort
Alle Roger Moore Bond film (På nær A View to Kill) Jeg tror ikke jeg behøves at forklare mig her......
Armageddon Michael Bays største flop! Se Deep Impact istedet. (Ejer den dog, så man kan smække scenen med Paris' undergang på og skrue op for anlægget)
Lars von Trier (På nær Riget I og II Kan ikke udstå den mand og hans film, heller ikke dem jeg ikke har set!
Og ja nu slår I mig ihjel.....
Star Wars Episode 4 - A New Hope Kedelig, alt for pjattet, dårligt skuespil og holder i bund og grund bare ikke længere. Darth Vader sparker dog stadig røv!
#51 Benway 18 år siden
#52 evermind 18 år siden
Du skal ikke lægge så meget i det, dude - han kan også lide Fantomet. :P
#53 dyg 18 år siden
#54 filmz-grev_michal 18 år siden
hehe :-) Troede ikke nogen ville fange den *s*
#55 filmz-baryler 18 år siden
Shichinin no samurai
goodfellas
Psycho
Citizen kane
fight club
taxi driver
vertigo
Léon
American History X
#56 filmz-Bruce 18 år siden
#57 filmz-mrhands 18 år siden
Jeg blev også forundret af hans liste. :)
#58 filmz-baryler 18 år siden
Jeg kan forstå en top 10 og en bund 10, men en top 10-"jeg går imod strømmen så jeg må jo være speciel" liste giver meget lidt mening for mig, og virkede som en rød klud.
Så tog bare lidt random titler på IMDB top 250 (- godfather 3 har jeg ladet mig fortælle) Der skal jo nok være nogen som ikke finder dem gode =0)
#59 SpielbergFreak 18 år siden
Apocalypse Now
GAAB! "Verdens bedste krigsfilm" mig i røven! Lang og kedelig. Scenerne med Duvall og helikopterne er dog mesterlige
Clockwork Orange
Har da nogle fede øjeblikke, men som et helt stykke, ulidelig at komme igennem
The Thin Red Line
Utrolig uinterresant!
The English Patient
Så 20 minutter
Blade Runner
GAAB! "Verdens bedste sci-fi film" mig i røven!
Dr. No
Alt for gammel nu om dage, og nej den holder ikke længere, en omgang pjattet lort
Alle Roger Moore Bond film (På nær A View to Kill)
Jeg tror ikke jeg behøves at forklare mig her......
Armageddon
Michael Bays største flop! Se Deep Impact istedet.
(Ejer den dog, så man kan smække scenen med Paris' undergang på og skrue op for anlægget)
Lars von Trier (På nær Riget I og II
Kan ikke udstå den mand og hans film, heller ikke dem jeg ikke har set!
Og ja nu slår I mig ihjel.....
Star Wars Episode 4 - A New Hope
Kedelig, alt for pjattet, dårligt skuespil og holder i bund og grund bare ikke længere. Darth Vader sparker dog stadig røv!
#60 filmz-Kadann 18 år siden
Arh, præcis "A View to a Kill" kunne jeg da godt bruge en forklaring på. :)