Gravatar

#21 skittlez 22 år siden

Kevin Smiths film har de sjoveste kommentarspor, og der er også masser af deleted scenes. Jo nyerere, jo flere.
Steven Soderbergh er altid god at lytte til, specielt hvis man er meget filminteresseret, idet han tit bliver temmelig teknisk på kommentarerne.
Jean-Pierre Jeunet er nok den mest energiske fortæller, både på Amelie, City of Lost Children og Delicatessen. Selvom han snakker fransk og kommentarerne er tekstet er det yderst interessant at lytte til. (eller læse, egentligt)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#22 Spanner 22 år siden

Jay & Silent Bob Striks Back kommentarsporet er grineren. Jason Mewes er kamp-skæv, han glemmer at tale ind i mikrofonen og går ud og pisser et par gange undervejs :D
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#23 azathoth 22 år siden

#20: Ahr jeg ser sgu heller ikke kommentarspor LIGE efter jeg har set filmen... der går som regel lidt tid, mindst et par dage. Så på det punkt har du ret. ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#24 Tylerdurden 22 år siden

#21 Er der Audio kommentarer på Amelie, den almindelige danske 1 disk udgave?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#25 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Er der nogen der kan forklare hvad SuperBit er?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#26 azathoth 22 år siden

SuperBit titler udgives af Columbia Tristar, og er DVD udgivelser der kun fokuserer på billede og lyd...

der er ingen special features på deres udgivelser, men til gengæld er der mere plads til højere bitrate på billedsiden samt lyden, der som regel er i DTS (DD5.1 er der også på)

Tag et kig her
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#27 dyg 22 år siden

#22 - Det er ikke den værste. Jeg kan ikke huske om det er til Clerks eller Mallrats, hvor Mewes er så hammer stiv/stoned/fuld, at han ligger og sover på gulvet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 skittlez 22 år siden

#24, det ved jeg ikke men der er på den britiske, hvor der så til gengæld ikke er andet ekstra.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#29 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#26 Takker.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#30 Tylerdurden 22 år siden

#28 Takker også...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: