#61 haha, jeg mente blot at jeg ikke er fra den generation, at jeg så kan li filmne fra den tid er noget hel andet.. desuden maltbolsje smager a HT 8-)
Syng i sol og regn HD kom nu!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg må havde været omk en 22, og så den alene da den en dag kørte på TV1000. Havde store forventninger, hvilket blev overgået med adskillige længder. Den ramt 100% plet var bare en film jeg i en periode måtte se igen og igen. Så den senere hen i biffen, i den nye version for et par år siden, wooooow. Troede aldrig jeg skulle komme til at opleve denne i biffen nogensinde. Fantastisk.
2) American werewolf in London.
Som klein ca. 7 årig, fik famillien deres første Video2000. Købte den af vors nabo, og denne film fulgte med. I was blown away.
3) I de gamle movibox tider, blev der lejet film hver Søndag. Fantastisk tid. 2 film kæmper lidt om førstepladsen som bedste minde derfra. The Gate og Is Piraterne :D
I starten ville mine forældre ikke have en video indenfor døren, så der brugte jeg og mine venne rigtig mange penge på box leje, men da det gik op for min far at han komme til at gense sine elskede hitoriske film, blev der investeret i en.
Moviebox var selvfølgelig godt, men det var nu lidt mere spændende med film og ikke mindst uddrag af film på Super 8 MM, som gav den rigtige filmoplevelse. I starten kunne man kun købe uddrag af film, men senere kom komplette film og i cinemascope :) - Har stadig både mit optageudstyr,fremviser og lærred i kælderen og har lidt svært ved at skille mig af med dem, da det var det min filmsamling startede ;)
#61 filmz-Bruce 17 år siden
#62 elwood 17 år siden
Syng i sol og regn HD kom nu!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 McPeter 17 år siden
#58 - mener nu I allerede har fået en del af os herinde til at se lidt ældre film så jeg tror bestemt ikke det har været helt forgæves. :-)
#64 filmz-Bruce 17 år siden
#65 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 lasse78 17 år siden
Jeg må havde været omk en 22, og så den alene da den en dag kørte på TV1000. Havde store forventninger, hvilket blev overgået med adskillige længder. Den ramt 100% plet var bare en film jeg i en periode måtte se igen og igen. Så den senere hen i biffen, i den nye version for et par år siden, wooooow. Troede aldrig jeg skulle komme til at opleve denne i biffen nogensinde. Fantastisk.
2) American werewolf in London.
Som klein ca. 7 årig, fik famillien deres første Video2000. Købte den af vors nabo, og denne film fulgte med. I was blown away.
3) I de gamle movibox tider, blev der lejet film hver Søndag. Fantastisk tid. 2 film kæmper lidt om førstepladsen som bedste minde derfra. The Gate og Is Piraterne :D
#67 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Moviebox var selvfølgelig godt, men det var nu lidt mere spændende med film og ikke mindst uddrag af film på Super 8 MM, som gav den rigtige filmoplevelse. I starten kunne man kun købe uddrag af film, men senere kom komplette film og i cinemascope :) - Har stadig både mit optageudstyr,fremviser og lærred i kælderen og har lidt svært ved at skille mig af med dem, da det var det min filmsamling startede ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#68 filmz-Narniabæver 17 år siden
2. Lille Kylling
3. Bøllebob