Gravatar

#1 Bruce 14 år siden

Fransk forsker har udviklet løsningen der endelig vil tage teknologien det sidste stykke og blive et brugbart koncept for filmindustrien. Ingen briller er nødvendige og det virker. Jeg er ved at blive omvendt.

Video
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2 Skeloboy 14 år siden

#1 - så man skal bare sidde og blinke 87.000 gange i timen? :)
Gravatar

#3 HonoDelLoce 14 år siden

Det ser i hvert fald ud som noget der ikke kan være særlig sundt ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

Herligt! I tilgift får man vel muskelgigt i øjenlågene efter blot et par ugers brug. Hvem vil være med til at starte et firma, der producerer muskelproteser til fremtidens publikum?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 TheEnd 14 år siden

Det er ikke selve brillerne folk har noget imod. Det er netop at man har noget på sig, som er kæppen i hjulet. Og denne løsning løser ikke dét problem...
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#6 Bruce 14 år siden

Fantastisk. Ud fra kommentarerne at bedømme, er der ret mange, som tror det er sandt. Jeg må igang med at lave et slags pyramidespil af en slags.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7 El vez 14 år siden

Haha ja, de faldt alle i.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 Corgan 14 år siden

Fake!
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hahahaha hvor ser det insane ud!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 gi-jones 14 år siden

Gad vide om det er noget han kan ham der, eller om det er en effekt? Du kan godt bilde mig at ind at en eller anden tosse er i stand til at gøre det der.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: