Jeg er helt klar over at det er imod deres regler, jeg har lavet små 150 handler med cd-wow. :)
Og jeg er også klar over at der er en chance for at det vil blive afvist, hvilket er grunden til at jeg skriver advarslen, da det er noget der har været oppe at vende her før. :)
Ja, men det gør de ikke lige for tiden, men jeg postede det bare fordi, at det er lidt nemmere at bruge det almindelige sparelink, end at skulle til at kopiere product-koden fra sparelinket ind i det andet link.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#34 + #36 - takker. Lyder jo som en helt fantastisk film. Nu har jeg ikke nogen "Hong Kong"-film endnu og har aldrig været den største fan. Vil jeg stadig synes om den tror du? De skriver det er et must for fans af genren, men hvad med sådan en almindelig dødelig filmfreak som mig? :-) (andre må også godt byde ind hvis de har set den)
#41 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg er helt klar over at det er imod deres regler, jeg har lavet små 150 handler med cd-wow. :)
Og jeg er også klar over at der er en chance for at det vil blive afvist, hvilket er grunden til at jeg skriver advarslen, da det er noget der har været oppe at vende her før. :)
edit:
#40 -
Jeg har med vilje ikke brugt link + voucher i lang tid, netop fordi at cd-wow begyndte at afvise ordrene i stor stil. :)
#42 dyg 20 år siden
#43 filmz-Kadann 20 år siden
Aight, det var jeg så ikke klar over. Spank you, kind sir :D
#44 El vez 20 år siden
Yay to 5$ sparelink :)
#45 filmz-Kadann 20 år siden
Den røg også i her, til en 50'er :)
#46 filmz-Bruce 20 år siden
#47 El vez 20 år siden
#48 filmz-Bruce 20 år siden
#49 filmz-Kadann 20 år siden
That's MR. Gris to you, sire! ;)
#50 McPeter 20 år siden
(andre må også godt byde ind hvis de har set den)