#1 20 år siden

Jeg så den i går i Imperial. Glæd jer, dén holder - den er meget lidt amerikansk med nogle akavede sex-scener. Der er nogle ret groteske volds-shots i.

Grineren:
Så går David Cronenberg på scenen og forklarer om filmen, hvorefter han skal introducere Viggo Mortensen. Han taler om "The guy you have all been waiting for; not just a fantastic actor, but also a great filmmaker, without whom this film would not have been the same". Og så siger han: "Ladies & Gentlemen: Ed Harris! Unfortunately he couldn't be here tonight, so I brought another guy who is also in the film: Viggo Mortensen".

Cronenberg sagde også, at han kunne lidt dansk, og gav et eksempel: "Hvor er min hamster?" Strange but funny...
Gravatar

#2 vapor 20 år siden

Hvor var hans hamster så?

#3 20 år siden

Who knows?
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Lagoni?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 chuck 20 år siden

#1 Han sagde da: "Pas på marsvinet!"
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#6 Outbound Sith 20 år siden

#4 LOL!!!

#5 Det gjorde han i hvert fald i Palladium (Metropol)!!! :)

Nu er jeg ikke den store Cronenberg-ekspert, men umiddelbart er "A History of Violence" en af hans mest tilgængelige/mainstream film, hvor fokus er lagt mere på personerne og skuespillet (som var FREMRAGENDE) end på historien, som jeg måske ikke synes var helt til et 13-tal.

Men det er alligevel helt tydeligt, at det er en independent-ish film, hvor der også er fokus på det kunstneriske (hvor lang var det lige filmens åbnings-indstilling varede? 4-5 minutter? Nice!) Og det Cronenberg'ske ophav fornægter sig heller ikke med hans helt specielle måde at lave special effects make-up på! Næser og kæber all over the place! :D
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Fedt! Glæder mig meget til at se den.

Good one, med Ed Harris :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 The Insider 20 år siden

Vildt at han gentog den samme joke i Imperial som han allerede havde fyret af i Metropol :-) Ærgerligt at han kom for sent til Metropol, så vi ikke fik den lovede Q&A-session, som der skulle have været.

Og var jeg den eneste der havde en enorm trang til at udøve "a history of violence" på publikummet? Jeg tror aldrig jeg har haft en så forfærdelig oplevelse i en biografsal, med klapperi, fnisen og grineri på de mest upassende tidspunkter. 99% af salen forventede åbenbart en film med Viggo der sparkede røv i en eller anden film om "vold". Pinligt. Cronenberg må have krummet tæer i Imperial.
War. War never changes.
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

Self er det samme joke. Det er ligesom at forvente en stand-up komiker har nyt materiale hver aften.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 Outbound Sith 20 år siden

#8 Til dels enig i din kritik af publikum. Der var dog nogle scner, der var bevidst morsomme, men det var vist ikke meningen, at der skulle hujes og klappes af volden.

Derimod kan jeg stadig ikke forstå, hvorfor folk ikke kan sidde ned i to timer!?! Efter bare 20 minutter, var der to tumper, som forlod deres pladser!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: