Gravatar

#1 filmz-bullseye 21 år siden

Har planer om at købe A.I - har fået gode anbefalinger (hvad siger i)... Fandt disse to på hhv. dvdoo.dk<a /> og [url=http://www.dvdengros.dk/DK/velkommen.htm]dvdengros.dk<a /> Efter hvad jeg kan se er coveret forskelligt! Hvilken skal jeg vælge?[/url]
Gravatar

#2 filmz-bullseye 21 år siden

arrgh kan ikke lave direkte link til dvdengros, men hvilken kan i anbefale? På forhånd tak
Gravatar

#3 Scherlund 21 år siden

Ifølge DVDCompare.net skulle alle udgivelser på nær R1 være ens. Så valget må stå på hvor den er billigst og/eller hvilket cover du bedst kan lide.
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Hvis du bor i Kbh, har de den også hos Fona2000 til 89 eller 99kr, det er den danske udgave i Amaray med pap-omslag.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 ks 21 år siden

Du kan også få den til 6.99 før sparelink ved CD-Wow, det er dog uden danske undertekster.
Gravatar

#6 Corgan 21 år siden

#4:

Side-note:
Man kan også få den danske udgave af A.I. i digipack.
Gravatar

#7 filmz-bullseye 21 år siden

I skal have mange tak!
Bor desværre ikke i kbh, men kigger lige i den nærmeste Fona.
Kan ikke lige finde ud af, hvordan coveret ser ud hos engros, men mon ikke det er magen til det dvdoo har, da indholdet er ens... Men igen takker
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hvis du ikke kan finde den derover kan jeg da godt købe en i fx Fona 2000/TP/LASERDISKEN osv. og sende den til dig.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 filmz-bullseye 21 år siden

Tak Crystalstar1200 - det var da et godt tilbud, kigger lige i butikken og hvis jeg så, med ærbødighed vil modtage din hjælp, sender jeg en besked!:)
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 9 Oki Doki :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: