Sider lige og ser lidt klip fra Enchanted den nye Disney Film, og så sku jeg lige se hvem der står bag musikken, Alan Menken og Stephen Schwartz er sammen igen til den her film.
Så jeg kommer med gæt på at en af sangene fra Enchanted kommer med i puljen i kategorien Best Song, endten for "That’s How You Know" eller "True Love’s Kiss" udfra det jeg har hørt af dem, det emner af Classic Disney.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 Må stadig erkende, at det er latterligt, at den ikke vises i danske biografer. Når Herzog endelig laver en film, med et minimum af mainstream over sig, så bliver den ikke vist. Den kunne sagtens komme på programmet i Grand eller Dagmar og være tro mod det normale klientel.
Rottentomatoes: 91% af 140 anmeldelser.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#42 Der tager du nok ikke helt fejl, selvom begge sange dog mangler lidt af den pondus, vi tidligere har set fra Alan Menken. De er godt nok lidt rigeligt blødsødne til min smag.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#46 ja der mangler lidt Pondus, men når man ser på statestikken, så er Alan Menken næsten altid sikker på en norminering, hvis han har haft fingrene i noget.
Han har selv sagt at ham og Stephen direkte gik efter det hel klassiske gamle Disney, især Snowwhite lagde de sig meget op af, og det kan man godt ane i sangene.
Ellers så er der Randy Newman, men jeg synes ikke lige jeg kan huske han sku ha lavet noget i år.
Han var jo ikke med på Pixar siden denne her gang da det var The Incredibles "Michael Giacchino" som leverede musikken, og eller var det vidst eksisterene nummer de benyttede sig af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 Tror at vi er helt enig. Nomineringen er næsten 100% sikker, men tror der skal en stærkere sang til at snuppe statuetten, medmindre det bliver et særligt tyndt år.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#41 filmz-Munk 18 år siden
Ratatuille er klart den bedste film af de to, men Simpsons-effekten kan måske skaffe ekstra stemmer til den, så har svært ved at pege på vinderen.
- Steve Carell
#42 elwood 18 år siden
Så jeg kommer med gæt på at en af sangene fra Enchanted kommer med i puljen i kategorien Best Song, endten for "That’s How You Know" eller "True Love’s Kiss" udfra det jeg har hørt af dem, det emner af Classic Disney.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 filmz-Bruce 18 år siden
#44 elwood 18 år siden
#45 filmz-Bruce 18 år siden
Rottentomatoes: 91% af 140 anmeldelser.
#46 filmz-Munk 18 år siden
Der tager du nok ikke helt fejl, selvom begge sange dog mangler lidt af den pondus, vi tidligere har set fra Alan Menken.
De er godt nok lidt rigeligt blødsødne til min smag.
- Steve Carell
#47 elwood 18 år siden
Han har selv sagt at ham og Stephen direkte gik efter det hel klassiske gamle Disney, især Snowwhite lagde de sig meget op af, og det kan man godt ane i sangene.
Ellers så er der Randy Newman, men jeg synes ikke lige jeg kan huske han sku ha lavet noget i år.
Han var jo ikke med på Pixar siden denne her gang da det var The Incredibles "Michael Giacchino" som leverede musikken, og eller var det vidst eksisterene nummer de benyttede sig af.
#48 filmz-Munk 18 år siden
- Steve Carell
#49 elwood 18 år siden