Gravatar

#31 BN 18 år siden

#28:

Shrek den tredje får med 100 procents sikkerhed ingen Oscars, for Shrek har ikke længere nyhedens interesse. Etteren vandt desuden en Oscar i 2002 som bedste animationsfilm.

Surp's Up har ikke skyggen af Oscar-potentiale.

Simpsons-filmen er bare ligesom et meget langt afsnit af tv-serien, som heller ikke har nyhedens interesse længere. Umiddelbart tror jeg ikke, den bliver nomineret. Men ihvertfald vinder den ikke!

Ratatouille er den eneste af de nævnte film der bliver nomineret, og den vinder formodentlig og FORHÅBENTLIG.

Så jeg tilslutter mig ordene i #29.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 mr gaijin 18 år siden

#30 Den animerede kategori er svær i år. De sidste to Shrek blev nomineret, og den første vandt. Pixars film er også altid blevet nomineret. Så kan man begynde at gætte på, om Hollywood er vilde med Simpsons. Persepolis er nok den bedste film, men den er ikke 'hjemmelavet' i akademiets øjne. Bee Movie og Surf's Up tvivler jeg på.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 elwood 18 år siden

Hva med animated Short's hvo'en ser løbet ud der ?

Jeg ku forstille mig Pixar's Lifted bliver animeret, men ellers er jeg godt nok på bar Bund.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 Michael Andersen 18 år siden

"Barbie Fairytopia: Magic of the Rainbow" er en sikker vinder - faktisk lige så sikker, som at der snart kommer et indlæg af Erlingur666 om Barbie-dukker haaaaaaaaaaaaaaaaa ha ha just kiding.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#35 BN 18 år siden

#33 - elwood:

Jeg ku forstille mig Pixar's Lifted bliver animeret

Den ER faktisk allerede blevet animeret ... bare ikke af Oscar-komitéen. ;-)
Gravatar

#36 elwood 18 år siden

#35 haha for helvede jeg sidder og sover, du ved godt hvad jeg mente, men self. sku der lige gøres grin med det, det hel ok.

Hmm vil det sige Oscar Komit'een ikke konmmer med et bidrag, øv ha set frem til The Remaker's.
Gravatar

#37 frahm-2 18 år siden

Lifted var nomineret sidste år, så det ser ud til at du er på bar bund. Det er altid umuligt at forudsige kortfilms kategorierne, da det jo ikke ligefrem er film der er lette at få fat i.

Jeg tror altså staig på Simpsons. Hvis ikke af mangel på bedre så fordi at mange i akademiet formdentlig godt kan lide Simpsons og dette er deres måde at vise det på. De har jo aldrig haft en chance for at give Matt Groening en oscar før.

Jeg tror ikke at det er noget problem at Persepolis ikke er amerikansk. Trillingerne fra Belville var jo nomineret et par år tilbage og Spirited Away vandt, så jeg tror måske enda at det kan være en fordel.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#38 elwood 18 år siden

#37 Hmm Ratatouille er da fra i år, og det var i forbindelsemed den at jeg så Lifted, så har den så at sige været færdig i så lang tid forinden ?

Men det må den vel ha været så.

Hmm oh well Så skal Nick Park bare lige få Ardmann gutterne samlet så de kan give et bidrag.
Gravatar

#39 frahm-2 18 år siden

Ja der er jo nogle lidt indviklede procedure med hensyn til nomineringer af kortfilm. Boundin' der blev udsendt med The Incredibles var også nomineret året inden The Incredibles. Det er blandt andet derfor kortfilmskategorierne er mere eller mindre umulige at forudsige.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#40 BN 18 år siden

#36 - elwood:

Hmm vil det sige Oscar Komit'een ikke konmmer med et bidrag, øv ha set frem til The Remaker's

Arrggghhh!!! Ordet 'remake' .... urghh

Skriv ny kommentar: