"Abu Laban siger, at han har opgivet troen på, at han har en fremtid i Danmark. For to måneder siden sagde han, at han overvejede at rejse, men nu ligger det fast: »Jeg har truffet beslutningen om at forlade Danmark. Det er kun et spørgsmål om tid, før jeg rejser,« siger Ahmed Abu Laban. Overordnet begrunder han sin planlagte afsked med Danmark med, at han har mistet troen på, at Europa kan leve op til menneskerettighederne i forhold til muslimers tilstedeværelse i de europæiske lande. Abu Laban mener, at han selv har været udsat for uberettigede angreb og kritik i forbindelse med Muhammed-krisen."
Får vi en tid, hvor vi kan komme ud og vinke?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvis ikke han hadet været så two-faced i mange henseender var han ikke løbet ind i så mange problemer og ville have klaret sig bedre i medierne - det er næsten uden skelen til hvad han har sagt. Han kan selvfølgelg altid læne sig op af at det han mener og det han siger ikke er det samme - dårligt sprog osv. - men han har haft mere end god tid til at komme med snerten af tilfredsstillende bortforklaringer til det han har sagt, som efter hans udsagn er blevet misforstået.
#1 davenport 19 år siden
"Abu Laban siger, at han har opgivet troen på, at han har en fremtid i Danmark. For to måneder siden sagde han, at han overvejede at rejse, men nu ligger det fast: »Jeg har truffet beslutningen om at forlade Danmark. Det er kun et spørgsmål om tid, før jeg rejser,« siger Ahmed Abu Laban.
Overordnet begrunder han sin planlagte afsked med Danmark med, at han har mistet troen på, at Europa kan leve op til menneskerettighederne i forhold til muslimers tilstedeværelse i de europæiske lande. Abu Laban mener, at han selv har været udsat for uberettigede angreb og kritik i forbindelse med Muhammed-krisen."
Får vi en tid, hvor vi kan komme ud og vinke?
#2 Æsop9000 19 år siden
håber Achmed Archari følger ham.
De to giver Islam et dårligt navn
#3 filmz-Bruce 19 år siden
Hvorfor dog også tro på noget, som ingen islamiske lande nogensinde har forsøgt at efterleve?
#4 Bohemian 19 år siden
#5 El vez 19 år siden
#6 Bohemian 19 år siden
#7 PredatorX 19 år siden
#8 MadMartigan 19 år siden
Keep up the good work!!!!
#9 jessup 19 år siden
#10 Yoda 19 år siden