Gravatar

#11 gi-jones 14 år siden

Hele Fitness-konceptet siger mig ikke så meget. Det er lidt for meget gentagelse uden mål. Jeg er som sagt glad for at svømme også, men når jeg først har været frem og tilbage i det basin en 10-20 gange begynder ensformigheden at ødelægge det. Derfor tænker jeg at noget lidt mere konkurrencepræget som squash eller badminton giver bedre mening.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 elwood 14 år siden

Altså for mig og se, virker det som om du allerede har sporet dig ind på det, nu er det blot og tage springet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

Har selv gået til Batminton en herlig/sjov sport, som jeg desværre valgte fra fordi træneren valgte at gøre træningen mere styrketræning agtigt :(, men jeg elskede at spille og synes selv jeg var/er god til det, så det er også en stemme fra mig :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 dyg 14 år siden

Squash kan jeg kun anbefale. Jeg har spillet badminton i mange år, da jeg var knejt, men nu, hvor jeg er blevet gammel, så er jeg langt mere til squash. Der er virkeligt en intens sport, og der er (imo) meget mere gang i den end i badminton.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 gi-jones 14 år siden

dyg (14) skrev:
Squash kan jeg kun anbefale. Jeg har spillet badminton i mange år, da jeg var knejt, men nu, hvor jeg er blevet gammel, så er jeg langt mere til squash. Der er virkeligt en intens sport, og der er (imo) meget mere gang i den end i badminton.
Er det noget du dyrker stadig? Og hvor (nu bor vi jo lige i nærheden af hinanden).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 dyg 14 år siden

Jeg spiller det ikke så tit mere, da fitness-centeret trækker mere og mere, men jeg er medlem oppe i Skovbakken squash-club (ligger oppe ved Veri-centeret) igennem en firma-aftale.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Batsy 14 år siden

Badminton! går til der for at holde mig i form en gang om ugen i en halvanden time og det fanme sjovt 8)

så det nu Gi-Jones du skal tænke" if batsy says so* d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18 wimmie 14 år siden

Badminton!

Jeg elsker at spille badminton; det er en sport der er sjov og til at finde ud af også selvom man ikke er særlig god til det (lidt ligesom Bowling :)
- og så får man virkelig rørt sig.

Jeg ville selv gerne gå til badminton (for sjov og hyggens skyld - ikke seriøs badmintontræning) :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19 Michael Andersen 14 år siden

#17 Badminton? Jeg tror du mener batminton ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#20 Batsy 14 år siden

19# nana d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: