Jeg har behov for at komme igang med en eller anden form for motion/sport/whatever. Kan mærke et klart behov for at røre mig en gang eller to om ugen på fast basis, men har brug for nogle ideer til hvad man kan lave. Jeg duer ikke til at løbe (det er ellers dejlig billigt). Og generelt leder jeg efter noget man kan være flere om, da jeg hurtigt begynder at kede mig med den slags alene. Og sidst men ikke mindst er jeg en fodbold/håndbold hader. Generelt er min boldhåndtering ynkelig :)
Har overvejet squash og badminton. Er der nogen der har andre kreative forslag? Jeg er svømmer fra gamle dage, men det er på en måde lidt for individuelt for mig efterhånden. Det måtte sgu gerne være lidt socialt også.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Badminton er en herlig sport, og de sidste par år, var vi en fast gruppe på fire, der spillede en gang i ugen, så det ikke kun blev sport, men også noget socialt for os. Så det kan jeg varmt anbefale.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Endnu en stemme til badminton herfra. Kanon måde at få kondition på. Det er dog klart sjovest hvis man spiller med en på samme niveau (for begge parter). Siden du bor i Århus kan jeg anbefale DGI-huset, hvor man booker tid fremfor at have en fast tid i ugen. I disse tider skal man dog helst booke omkring en uge i forvejen, hvis man vil have en af de eftertragtede tider.
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
I virkeligheden ville det sikkert være bedst for mig at have en fast tid. På den måde ved jeg, at jeg snyder mig selv for noget jeg har betalt for ved at skippe :)
Jeg har i øvrigt en kammerat linet op, der har tænkt sig at være med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nu efterlyser du også andre kreative indslag. Du kunne prøve crosstrainer, crossramp, bodybike, roning osv i fitnesscenter. Der kan det sociale element dog ryge fløjten og er imo ikke ligeså sjovt :-( Men det kan være godt at have i baghånden. Du kunne også prøve at gå til spinning sammen med din kammerat (det skulle dog efter sigende være p.... hårdt).
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#1 gi-jones 14 år siden
Har overvejet squash og badminton. Er der nogen der har andre kreative forslag? Jeg er svømmer fra gamle dage, men det er på en måde lidt for individuelt for mig efterhånden. Det måtte sgu gerne være lidt socialt også.
#2 Spanner 14 år siden
Det er ikke for alle, men man skylder sig selv at tage en prøvetime, hvis der ligger en box i nærheden, hvor man har muligheden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Skeloboy 14 år siden
#4 elwood 14 år siden
Og jeg kender dit svar.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 neran 14 år siden
#6 gi-jones 14 år siden
Det er sgu for farligt til mig :)
#7 Locke 14 år siden
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#8 gi-jones 14 år siden
Jeg har i øvrigt en kammerat linet op, der har tænkt sig at være med.
#9 Locke 14 år siden
Du kunne prøve crosstrainer, crossramp, bodybike, roning osv i fitnesscenter. Der kan det sociale element dog ryge fløjten og er imo ikke ligeså sjovt :-( Men det kan være godt at have i baghånden. Du kunne også prøve at gå til spinning sammen med din kammerat (det skulle dog efter sigende være p.... hårdt).
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#10 Skeloboy 14 år siden