Floorball. Det går stærkt, så der kræves en super form og hurtige reflekser fra både krop og tanke. Desuden er der masser af teknik at lege sig til at mestre.
Floorball. Det går stærkt, så der kræves en super form og hurtige reflekser fra både krop og tanke. Desuden er der masser af teknik at lege sig til at mestre.
Jeg er bare virkelig glad for mine tæer :)
Jeg tror jeg går med min første indskydelse og forsøger squash. Ellers er badminton anden mulighed, jeg har bare dårlige minder fra folkeskolen med det skidt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg tror jeg går med min første indskydelse og forsøger squash. Ellers er badminton anden mulighed, jeg har bare dårlige minder fra folkeskolen med det skridt :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 filmz-ab 14 år siden
#22 stoffer 14 år siden
#23 Muldgraver 14 år siden
#24 TheEnd 14 år siden
#25 gi-jones 14 år siden
Jeg tror jeg går med min første indskydelse og forsøger squash. Ellers er badminton anden mulighed, jeg har bare dårlige minder fra folkeskolen med det skidt :)
#26 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 gi-jones 14 år siden
#28 dyg 14 år siden
Det ser så fucking nemt ud, når de dygtige spiller, for de bevæger sig næsten ikke, hvorimod jeg løber og løber og løber og løber... og løber!
#29 filmz-Myrepip 14 år siden
#30 stoffer 14 år siden
Sprogpolitiet slår til igen, YES!