Gravatar

#21 Åkepool 11 år siden

Thomas E. Nielsen (19) skrev:
jeg synes stadig man burde ignorere dem ihjel

Fuldstændig enig.

Jeg kommenterer på absolut intet af det Buzz/Lavendel/osv.osv. skriver, for det er jo det han og de andre mindrebemidlede ensomme stakler ønsker.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 davenport 11 år siden

Er brugerne også væk?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Benway 11 år siden

davenport (22) skrev:
Er brugerne også væk?

Nej, det giver ikke megen mening at slette dem, når personerne alligevel kommer tilbage med en ny bruger.

Åkepool (21) skrev:
Fuldstændig enig.

Jeg kommenterer på absolut intet af det Buzz/Lavendel/osv.osv. skriver, for det er jo det han og de andre mindrebemidlede ensomme stakler ønsker.

Jeg er sådan set også enig. Hvis alle bare ignorerede det, ville det ikke være noget problem, men det gør de desværre ikke.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Vi er nogle stykker, som har haft meget sjov ud af det. Og skyd bare, mørkemænd.

Filmz jobopslag: Moderator slash farisæer søges. Lang pegefinger er en selvfølge! :-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#25 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (22) skrev:
Er brugerne også væk?

Tittebøh! :-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#26 doom WAD 11 år siden

Så fylder dette trolleri vist heller ikke mere. Kan simpelthen ikke forstå at dem der lader sig støde over det ikke bare hopper videre til næste tråd. Men der er jo også mange som "heller ikke læser konens ugeblade og aldrig kunne drømme om at kigge i det hos frisøren". Slap helt der er mange små dommere i forum. Det er jo også meget dansk. Jeg forstår ikke at man kan blive så rasende over noget så inferiørt, at man får tastet indlæg som "Idiot", som en bruger skrev til mig i går. kan lige se den arme fyr sidde helt gasblå i masken og hamre i sit tastatur på sit kollegieværelse mens han arrigt skubber sin 1 1/2 l cola og sin pizzabakke til side. Spring dog bare de åbenlyse trolltråde over. Man skal ikke ligefrem være einstein for at spotte dem. Jeg kan tælle på en hånd hvad jeg husker af seriøse tråde, der er blevet voldsomt angrebet. Jo det er da sket nogle gange, at en velmenende bruger har svaret seriøst på trollindlæg. Ikke at jeg fatter man ikke spotter dem straks. :-)
Gravatar

#27 doom WAD 11 år siden

utyske (16) skrev:
Hvis I mangler moderatorer, skal jeg gerne give en hånd. Jeg har tidligere været moderator/administrator på et andet forum.

Jeg er også klar. Nu rydder vi sgu op.
Gravatar

#28 Collateral 11 år siden

Den kommentar skrev jeg, og har jeg det ganske fint med. Dine forestillinger om min motivation må være dit eget problem, men jeg fatter ikke din mentalitet omkring disse trolls, som du egentlig selv er en del af. Jeg synes de er ødelæggende for forummet og derfor reagerer jeg. At du så vil være så barnlig at forsøge at opdigte årsager til hvorfor det er i orden må være dit problem, men bare fordi jeg er uenig med din holdning behøver du jo strengt taget ikke gøre nar. Derfor står jeg ved at jeg synes meget af det du lukker ud er idioti, det ville jeg normalt sige anderledes, men jeg har ærlig talt ikke mere tålmodig med dit forsvar af trolls og tosserne selv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 Høegh 11 år siden

Benway (15) skrev:
Vi vil i fremtiden slå hårdere ned på spam-tråde, for at prøve at holde noget af det værste lidt fra forummet, så hvis I bemærker at en tråd er væk, er der formodentlig en ret god grund til det.

Enig

Benway (20) skrev:
Det er bestemt heller ikke noget, vi håber på at blive nød til at gøre ofte. Der har altid været højt til loftet og plads til mangt og meget i Filmz' forum, og sådan skulle det helst blive ved med at være.

Og meget enig
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#30 doom WAD 11 år siden

Collateral (28) skrev:
meget af det du lukker ud er idioti

Jeg er tossegod nok til fluks at tage dét som en kompliment.

:-) God weekend, Collateral. Jeg er alfavnende, som Hæsus hamselv.

Jeg vil dog lige krydre fredagen lidt med seneste PM i min inbox - med kildebeskyttelse (vil dog gerne røbe så meget, at det ikke er Collateral :-D):

"Din Idiot, også igen 55 gange: din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot,din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, din idiot, ahh skal vi ikke stoppe herfra dumme ?"

Jeg har ikke talt efter.

Skriv ny kommentar: