Gravatar

#11 Nicki52 16 år siden

tranberg (10) skrev:
Så kan du jo oprette en tråd for at hylde de nulevende; jeg bliver ikke en del af den, da det er de færreste nulevende danske skuespillere, der fortjener hyldest :).

DIRCH PASSER

Jeg synes nu der findes gode danskeskuespiller. Mikkelsen-brøderene, Lars Brygmann, Ulrich Thomsen, Iben Hjejle osv.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 filmzkim 16 år siden

Lars Mikkelsen er efter min mening en rigtig god skuespiller, og lige så god som sin bror.
Gravatar

#13 tranberg 16 år siden

Smag og behag, men det kommer ikke som en overraskelse. Du giver Se Min Kjole 5/6.
Jeg har aldrig brudt mig om dansk film generelt og derfor er det svært at få øje på nogle helt ekstaordinære danske skuespillere (med undtagelser, selvfølgelig.)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#14 Nicki52 16 år siden

tranberg (13) skrev:
Smag og behag, men det kommer ikke som en overraskelse. Du giver Se Min Kjole 5/6.
Jeg har aldrig brudt mig om dansk film generelt og derfor er det svært at få øje på nogle helt ekstaordinære danske skuespillere (med undtagelser, selvfølgelig.)

Noget siger mig, du er vokset med amerikanske film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 tranberg 16 år siden

Eftersom jeg er vokset op i Danmark, som alle jer andre, har jeg været udsat for ligeså meget dansk film, som de andre.
At jeg ikke holder af dem, er jo bare en smagssag.
Gravatar

#16 Highland Park 16 år siden

#10: Ah så er det vel heller ikke værre.
Jeg kan da komme i tanke om indtil flere talentfulde, nulevende danske skuespillere - f.eks. Søren Pilmark, Ghita Nørby, Jens Albinus og Jesper Christensen.

Og nej, ellers tak men jeg har ikke tænkt mig at oprette sådan en tråd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 tranberg 16 år siden

Highland Park (16) skrev:
f.eks. Søren Pilmark, Ghita Nørby, Jens Albinus og Jesper Christensen.

De er mine undtagelser m.fl 8-)
Gravatar

#18 Highland Park 16 år siden

Vi må heller ikke glemme Jens Okking.

MOVIE1000 (2) skrev:
... og en af mine ynglings skuespillere han er godt nok svensker men han har været med i en del danske film Ernst-Hugo Järegård

Jeg var til et foredrag med ham i 1998, få måneder før han døde, og han var fuld af liv og anekdoter. Adspurgt om hvad han havde af drømme i skuespilmæssig sammenhæng, så svarede han, at kun havde et ønske tilbage, og det var at medvirke i en film af Tarantino. :)

Det gør mig ondt, at han aldrig fik det opfyldt...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 MOVIE1000 16 år siden

#18 jah det kunne være fedt gad også godt at have set riget 3 men det ville ikke være det samme uden ham så det var godt trier ikke gad uden ham
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 filmzkim 16 år siden

Af afdøde skuespiller, synes jeg rigtig godt om Poul Bundgaard! :)

Skriv ny kommentar: