#8 Så kan du jo oprette en tråd for at hylde de nulevende; jeg bliver ikke en del af den, da det er de færreste nulevende danske skuespillere, der fortjener hyldest :).
DIRCH PASSER
Jeg synes nu der findes gode danskeskuespiller. Mikkelsen-brøderene, Lars Brygmann, Ulrich Thomsen, Iben Hjejle osv.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 Smag og behag, men det kommer ikke som en overraskelse. Du giver Se Min Kjole 5/6. Jeg har aldrig brudt mig om dansk film generelt og derfor er det svært at få øje på nogle helt ekstaordinære danske skuespillere (med undtagelser, selvfølgelig.)
#11 Smag og behag, men det kommer ikke som en overraskelse. Du giver Se Min Kjole 5/6. Jeg har aldrig brudt mig om dansk film generelt og derfor er det svært at få øje på nogle helt ekstaordinære danske skuespillere (med undtagelser, selvfølgelig.)
Noget siger mig, du er vokset med amerikanske film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Eftersom jeg er vokset op i Danmark, som alle jer andre, har jeg været udsat for ligeså meget dansk film, som de andre. At jeg ikke holder af dem, er jo bare en smagssag.
#10: Ah så er det vel heller ikke værre. Jeg kan da komme i tanke om indtil flere talentfulde, nulevende danske skuespillere - f.eks. Søren Pilmark, Ghita Nørby, Jens Albinus og Jesper Christensen.
Og nej, ellers tak men jeg har ikke tænkt mig at oprette sådan en tråd.
... og en af mine ynglings skuespillere han er godt nok svensker men han har været med i en del danske film Ernst-Hugo Järegård
Jeg var til et foredrag med ham i 1998, få måneder før han døde, og han var fuld af liv og anekdoter. Adspurgt om hvad han havde af drømme i skuespilmæssig sammenhæng, så svarede han, at kun havde et ønske tilbage, og det var at medvirke i en film af Tarantino. :)
Det gør mig ondt, at han aldrig fik det opfyldt...
#11 Nicki52 16 år siden
Jeg synes nu der findes gode danskeskuespiller. Mikkelsen-brøderene, Lars Brygmann, Ulrich Thomsen, Iben Hjejle osv.
#12 filmzkim 16 år siden
#13 tranberg 16 år siden
Smag og behag, men det kommer ikke som en overraskelse. Du giver Se Min Kjole 5/6.
Jeg har aldrig brudt mig om dansk film generelt og derfor er det svært at få øje på nogle helt ekstaordinære danske skuespillere (med undtagelser, selvfølgelig.)
#14 Nicki52 16 år siden
Noget siger mig, du er vokset med amerikanske film.
#15 tranberg 16 år siden
At jeg ikke holder af dem, er jo bare en smagssag.
#16 Highland Park 16 år siden
Jeg kan da komme i tanke om indtil flere talentfulde, nulevende danske skuespillere - f.eks. Søren Pilmark, Ghita Nørby, Jens Albinus og Jesper Christensen.
Og nej, ellers tak men jeg har ikke tænkt mig at oprette sådan en tråd.
#17 tranberg 16 år siden
De er mine undtagelser m.fl 8-)
#18 Highland Park 16 år siden
Jeg var til et foredrag med ham i 1998, få måneder før han døde, og han var fuld af liv og anekdoter. Adspurgt om hvad han havde af drømme i skuespilmæssig sammenhæng, så svarede han, at kun havde et ønske tilbage, og det var at medvirke i en film af Tarantino. :)
Det gør mig ondt, at han aldrig fik det opfyldt...
#19 MOVIE1000 16 år siden
#20 filmzkim 16 år siden