Er der nogle døde, danse skuespiller I godt kan li'? Mine er:
Axel Strøbye, Ove Sprogøe, Bodil Udsen, Dirch Passer, Paul Hagen, Arthur Jensen, Poul Reichhardt, Kirsten Walther, Willy Rathnov, Karen Berg, Karl Stegger, John Hahn-Petersen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1 hva med Otto brandenburg eller Poul Bundgaard og en af mine ynglings skuespillere han er godt nok svensker men han har været med i en del danske film Ernst-Hugo Järegård
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Glemte Poul og Otte, så glemte jeg også Bjørn Puggaard-Müller og Helle Virkner. De levende gamle skuespillere er Elin Reimer, Judy Gringer, Hanne Borchsenius. Så også Buster Larsen og Lily Broberg. Jeg har glemt de fleste.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#8 Så kan du jo oprette en tråd for at hylde de nulevende; jeg bliver ikke en del af den, da det er de færreste nulevende danske skuespillere, der fortjener hyldest :).
#1 Nicki52 16 år siden
#2 MOVIE1000 16 år siden
#3 Nicki52 16 år siden
Glemte Poul og Otte, så glemte jeg også Bjørn Puggaard-Müller og Helle Virkner. De levende gamle skuespillere er Elin Reimer, Judy Gringer, Hanne Borchsenius. Så også Buster Larsen og Lily Broberg. Jeg har glemt de fleste.
#4 gi-jones 16 år siden
#5 Nicki52 16 år siden
240 stykker xD
#6 Highland Park 16 år siden
Jeg savner en begrundelse for, at denne kun skal handle om afdøde danske skuespillere. Hvorfor ikke også hylde de nulevende?
#7 Nicki52 16 år siden
Det er fordi jeg syntes det så synd de er døde når de har haft sådan et fantastisk liv.
#8 Highland Park 16 år siden
Men uanset hvad er det vigtigt at mindes de døde. Fint initiativ.
Personligt er jeg bare ikke meget for tråde, hvor det blot handler om name-dropping eller om at lave lister over det og det andet.
#9 Nicki52 16 år siden
#10 tranberg 16 år siden
Så kan du jo oprette en tråd for at hylde de nulevende; jeg bliver ikke en del af den, da det er de færreste nulevende danske skuespillere, der fortjener hyldest :).
DIRCH PASSER