Gravatar

#21 filmz-vassago 17 år siden

"Noget andet jeg bed mærke i var, at begge ameldelser beskrev drengen med sækken over hovedet som værende ekstrem skræmmende."

Hvis det havde været mig der skulle anmelde filmen, så havde jeg helt sikkert også skrevet, at drengen med hætten var ekstrem skræmmende. Jeg var seriøst spooked da han stod der i gangen :)

- og at drage paralleller til "Pans Labyrint" er nok ganske naturlig, da filmen jo ofte er blevet omtalt som værende en film af folkene bag - selvom det nok er en sandhed med modifikationer. Jeg kan huske, at jeg også snakkede med kæresten om, efter vi havde set den, at den ikke var ligeså god som "Pans..." - selvom de to film jo i bund og grund ikke har meget med hinanden at gøre.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 filmz-maelström 17 år siden

Er lige kommet hjem fra ferie og har derfor ikke haft mulighed for at besvare denne tråd før nu.

Jeg har egentlig ikke så meget at sige til anklagerne andet end at selv om vi alle jo gerne vil være unikke specielle individder, sker det jo engang i mellem forskellige mennesker får de samme ideer. Jeg kan forsikre alle om jeg ikke har læst SFX anmeldelse af "Børnehjemmet" før nu, og i det hele taget prøver jeg at undgå alle andres anmeldelser før min egen, men det er jo ikke utænkeligt vi skribenter rører ved nogle af de samme pointer uafhængigt af hinanden.

Føler ikke jeg behøver argumentere for denne sag, da andre allerede har gjort det rigeligt i denne tråd. Kan blot være glad for filmz har så ivrige, aktive og opmærksomme læsere - så vi aldrig får lov at slippe afsted med copy/paste eller lignende.

"The thing I love about "Jaws", is that I've never gone swimming in the ocean again." - David Fincher

Skriv ny kommentar: