Er der andre end mig, som sidder og småtuder lidt hver gang I tjekker Jeres aktiebeholdning for tiden? Synes godt nok det har været fælt den sidste uges tid :(
Hermed tråden hvor vi kan have ondt af hinanden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så skal du jo skynde dig at gnide dig i hænderne i de her tider, hvor alle aktier falder, og det faktisk er de, der har investeret, der bliver fattigere og fattigere ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Men jeg forstår da slet ikke avisen skriver man skal have is i maven for at handle med aktier. Hvis jeg ikke havde det, så administrerede jeg jo ikke min økonomi selv for at forøge udbyttet.
Jeg købte nogen aktier i en investeringsforening helt tilbage i foråret 2001, hvor kurserne dengang også var rigtige høje. Men så kom Al-Qaeda Airlines den følgende september og fik aktierne til at falde og de er stadig ikke kommet op på det niveau jeg købte dem til. Jeg har derfor ikke købt aktier siden da og gør det nok heller ikke, før jeg har fået tjent mine penge ind igen fra dengang, hvilket jo synes at have lange udsigter.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#1 gi-jones 18 år siden
Hermed tråden hvor vi kan have ondt af hinanden.
#2 filmz-Bruce 18 år siden
#3 chronaden 18 år siden
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Så skal du jo skynde dig at gnide dig i hænderne i de her tider, hvor alle aktier falder, og det faktisk er de, der har investeret, der bliver fattigere og fattigere ;)
#5 filmz-saku 18 år siden
#6 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
#8 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden
#9 davenport 18 år siden
Ved dog at der er penge i vindmøller for tiden.
#10 e-male 18 år siden