Nå, jeg når ikke at skrive mere lige nu - kan mærke min internet-forbindelse er på vej ned (det plejer man at mærke langsomt - en ringe trøst dog!), så det sidste bliver lidt hurtigere og fra hukommelsen... Har fundet The Usual Suspects (2-disc import u. DK-tekst) til 99 hos dvdoo.dk samt Predator (2-disc m. DK-tekst) til nogle og 90kr inkl. transport fra www.cd-wow.com hvor man også kan finde mange gode tilbud. www.loaded247.co.uk har også gode tilbud men er generelt en smule dyrere en cd-wow - til gengæld har de MANGE flere titler og de er som regel stadig billige... Kig på det i hvert fald! Skriver engang senere når jeg er kommet online igen! Kig iøvrigt på www.xe.com/ucc/ for at 'veksle' priser til DKK...[/url]
#13 - næ...det kan jeg da godt se. Nå, men jeg købte den altså for 2-3 uger siden, så de er sikkert løbet tør... Deres udvalg er nu engang ret begrænset! Har prøvet at kigge på alle de sider jeg normalt handler, men det 'billigste' jeg kan finde den til er ca. 180kr hos www.loaded247.co.uk. Sorry about that! Skal nok skrive hvis jeg snubler over den igen, for den er nu engang rar at ha! :-)
Er iøvrigt stødt på en side der hedder SplashDVD.com som har mange gode tilbud - (og man kan søge efter titler med DK-tekster!) - f.eks. har jeg fundet As Good as it Gets til ca.80kr inkl. trans. og ikke mindst A Fish Called Wanda (2-disc) til ca. 120kr inkl. trans.
Har dog lidt bange anelser, da jeg synes priserne skifter lige lovligt meget fra når jeg 'browser' igennem deres tilbud til når jeg klikker ind på den enkelte titel - så er priserne ofte 2-3-4£ højere og det er jo en del! Er der nogen der har erfaringer med den side?
Umiddelbart virker det jo som om at der burde komme en popup frem på skærmen når man går ind på deres side hvor der bare står: 'Hov! - du tabte sæben' og så går det ellers bare derudaf... Må indrømme jeg er lidt tilbageholdende med at benytte mig af de 'ægte' tilbud jeg nu engang har fundet...
Flere TP tilbud: Ran (Kurosawa) 100kr Gosford Park 100Kr Heat 100Kr The Big Blue 100Kr Royal Tenenbaums 100Kr Goodfellas 100Kr Mulholland Drive 100Kr The Usual Suspects UK 2Disc 150KR Jackie Brown 50Kr
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hehe - bedre tilbud her: Usual Suspects (2-disc UK import) - 99kr + 19kr transport pr. samlede ordre hos DVDoo.dk (de har også Jackie Brown til 49kr - har ik tjekket de andre...)
#11 filmz-cko 21 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#12 McPeter 21 år siden
Nå, men min tilbudsjagt strækker sig så langt:
Bjergkøbing Gran Prix (2-disc) på DVDoo.dk til 99kr (+19kr fragt pr samlede ordre)
[url=http://www.loaded247.co.uk/index.php?s=2&id=3883]Commando - £5.99 = 64 kr inkl. frag og danske tekster
Titanic - £5.99 = 64kr inkl. fragt og danske tekster.
Nå, jeg når ikke at skrive mere lige nu - kan mærke min internet-forbindelse er på vej ned (det plejer man at mærke langsomt - en ringe trøst dog!), så det sidste bliver lidt hurtigere og fra hukommelsen... Har fundet The Usual Suspects (2-disc import u. DK-tekst) til 99 hos dvdoo.dk samt Predator (2-disc m. DK-tekst) til nogle og 90kr inkl. transport fra www.cd-wow.com hvor man også kan finde mange gode tilbud. www.loaded247.co.uk har også gode tilbud men er generelt en smule dyrere en cd-wow - til gengæld har de MANGE flere titler og de er som regel stadig billige... Kig på det i hvert fald! Skriver engang senere når jeg er kommet online igen! Kig iøvrigt på www.xe.com/ucc/ for at 'veksle' priser til DKK...[/url]
#13 DarkLight 21 år siden
Predator (2-disc m. DK-tekst) til nogle og 90kr inkl. transport fra www.cd-wow.com[/i]
Link ? Kan ikke finde den på siden.
#14 El vez 21 år siden
#15 McPeter 21 år siden
Er iøvrigt stødt på en side der hedder SplashDVD.com som har mange gode tilbud - (og man kan søge efter titler med DK-tekster!) - f.eks. har jeg fundet As Good as it Gets til ca.80kr inkl. trans. og ikke mindst A Fish Called Wanda (2-disc) til ca. 120kr inkl. trans.
Har dog lidt bange anelser, da jeg synes priserne skifter lige lovligt meget fra når jeg 'browser' igennem deres tilbud til når jeg klikker ind på den enkelte titel - så er priserne ofte 2-3-4£ højere og det er jo en del! Er der nogen der har erfaringer med den side?
Umiddelbart virker det jo som om at der burde komme en popup frem på skærmen når man går ind på deres side hvor der bare står: 'Hov! - du tabte sæben' og så går det ellers bare derudaf... Må indrømme jeg er lidt tilbageholdende med at benytte mig af de 'ægte' tilbud jeg nu engang har fundet...
Nogen anbefalinger eller det modsatte?
#16 El vez 21 år siden
#17 McPeter 21 år siden
Donnie Brasco - 49kr
Jay & Silent Bob Strikes Back (2-disc import u/DK-tekster) til 89,-
The Sixth Sense (2-disc import u/DK-tekster) til 89,-
(Det samme tilbud gælder også 2-disc version af Amelie, meeeeen - ved ik hvor interessandt en fransk film uden danske undertekster er?! :-) Hvis I kan klare jer uden - der er engelske - så værsgo: Amelie)
Forudbestillinger til tilbud hos DVDoo.dk :
Fisken de kaldte Wanda (2-disc) til 99,-
Minority Report (2-disc) til 99,-
#18 El vez 21 år siden
Ran (Kurosawa) 100kr
Gosford Park 100Kr
Heat 100Kr
The Big Blue 100Kr
Royal Tenenbaums 100Kr
Goodfellas 100Kr
Mulholland Drive 100Kr
The Usual Suspects UK 2Disc 150KR
Jackie Brown 50Kr
#19 McPeter 21 år siden
Usual Suspects (2-disc UK import) - 99kr + 19kr transport pr. samlede ordre hos DVDoo.dk (de har også Jackie Brown til 49kr - har ik tjekket de andre...)
#20 El vez 21 år siden