#16 Hvis man er Predatorfan, så skal man ikke købe den udgave de sælger i TP! Det er den cencurerede udgave. Til gengæld købte jeg den uklippede double-disc udgave via Club Racoon til en hund.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Tror jeg har fundet predator SE til 8.99£ + transport hos www.splashdvd.com men har ingen erfaringer med dem. Der er ikke særligt mange informationer om filmen, så er ikke sikker, men tænkte det nok havde interesse, når jeg nu havde 'brændt dig af' før... :-) (der står Vanilla version? Er ikke stødt på det udtryk før - nogen der kan forklare hvad det betyder?)
Er ikke 100% sikker på dette, men jeg fik et opkald lige før, og vedkommende der ringede sagde, at han lige havde set The Texas Chain Saw Massacre i Fona (Fona i Århus, den gamle store fredgaard butik) til kun 40 kr.
Det er nok ikke den bedste udgivelse, men til fattige studerende kan det vel altid bruges.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#35 - Jeg vil da helt sikkert smutte op og kigge på den, regner dog med at købe en af dem de har på axelmusic, det er trods alt en superb film, så må man jo også koste lidt ekstra på den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 Captain Vallo 21 år siden
Hvis man er Predatorfan, så skal man ikke købe den udgave de sælger i TP! Det er den cencurerede udgave. Til gengæld købte jeg den uklippede double-disc udgave via Club Racoon til en hund.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#32 El vez 21 år siden
#33 McPeter 21 år siden
Tror jeg har fundet predator SE til 8.99£ + transport hos www.splashdvd.com men har ingen erfaringer med dem. Der er ikke særligt mange informationer om filmen, så er ikke sikker, men tænkte det nok havde interesse, når jeg nu havde 'brændt dig af' før... :-)
(der står Vanilla version? Er ikke stødt på det udtryk før - nogen der kan forklare hvad det betyder?)
#34 dyg 21 år siden
Det er nok ikke den bedste udgivelse, men til fattige studerende kan det vel altid bruges.
#35 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#36 dyg 21 år siden
#37 El vez 21 år siden
#38 filmz-Kadann 21 år siden
Samme udgave har TP Music til 25,- :)
#39 dyg 21 år siden
#40 McPeter 21 år siden