Gravatar

#12 Kruse 11 år siden

Det "tabu" har jeg forlængst gjort op med mig selv, og det er efterhånden blevet sådan at jeg oftest ser film alene i biografen. Da jeg her den anden dag var inde at se "The Master", var jeg sågar den eneste i hele salen, hvor masser af andre folk stod i kø for at komme ind og se "Alle for to". Jo mere filminteresseret jeg blev, jo mere kom biografturen til at handle om filmen og ikke det sociale aspekt. Desuden så har jeg ikke ret mange i min omgangskreds, som har lyst til at se de samme film som mig, og som kan de samme tidspunkter som mig. Komedier trækker dog sjældent mig alene i biografen, både fordi at jeg bedre kan vente med at se disse film, og fordi at jeg stadig forbinder det med noget socialt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Wangsgaard 11 år siden

Jeg er også begyndt at gå i biffen alene efter jeg selv starte en diskussion her på filmz. Det er oftes op til oscars at jeg gør det for det er mest de film jeg ikke kan finde en at se dem med. Jeg skal f.eks. se The Master alene da det ikke er noget for kæresten eller vennerne og den skal se i biffen!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14 PredatorX 11 år siden

Jeg gør det ofte og har intet problem med det:) nyder det faktisk meget.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 Collateral 11 år siden

Nu er min kæreste meget glad for film så jeg har ikke rigtig stået i dilemmaet. Derudover har jeg forskellige venner der har forskelligt smag så jeg er sjældent alene afsted. Kunne jeg finde på at gøre det? Sure.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 doom WAD 11 år siden

I Hawaii Bio går jeg dog ALTID alene
Gravatar

#17 PredatorX 11 år siden

D8CT8R D88M (16) skrev:
I Hawaii Bio går jeg dog ALTID alene

Men der er rigeligt med selskab alligevel. Folk er så venlige til at give en hånd med.
Gravatar

#18 doom WAD 11 år siden

Jeg smutter lige i bio.
Gravatar

#19 PredatorX 11 år siden

D8CT8R D88M (18) skrev:
Jeg smutter lige i bio.

Undgå række 5 sæde 3.
Gravatar

#20 doom WAD 11 år siden

PredatorX (19) skrev:
Undgå række 5 sæde 3.

http://filmz.dk/forum/tagwall/mest-roevede-biograf... (#22)

Skriv ny kommentar: