Gravatar

#21 PredatorX 11 år siden

Hahahaha ah ja for satan, fantastisk :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 the_paki_don 11 år siden

Jeg kan sagtens tage i biffen og se en film alene. Senest gjorde jeg det med "Life of Pi".

Men min værelseskammerat trækker mig ofte i biffen, fordi han arbejder for Nordisk Film Biografer og kan gøre det gratis og så har jeg forskellige venner, jeg ser film med til Telia Tirsdag, så det er faktisk lidt SVÆRT for mig at se en film alene.

Men til film festival (CPH: PIX) så skal folk eddersateme ikke prøve at lave program med mig... Jeg skal se film og skal vi tilfældigvis se en film sammen, så fint. Ellers fuck af. :)

Det er hårdt nok at lave et program, der tilfredsstiller en selv... Hvis man også skal gøre det for en anden... Den hovedpine (i bogstaveligste forstand hovedpine) skal jeg ikke igennem igen.

Gravatar

#23 doom WAD 11 år siden

det lykkedes mig aldrig rent faktisk at få en billet til Telia tirsdag, de gange jeg i sin tid prøvede.

den dag det lykkes er samme dag Dolly Parton sover på maven. specielt fordi jeg opgav for år tilbage.
Gravatar

#24 the_paki_don 11 år siden

Jeg synes, at det er super nemt! Jeg får en kode på selve dagen, men for en sikkerheds skyld så et par dage før er altid en god ide.
Gravatar

#25 Highland Park 11 år siden

Doktor Underhyler (23) skrev:
den dag det lykkes er samme dag Dolly Parton sover på maven.
Ha ha! Den havde jeg ikke hørt før. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 Newman 11 år siden

Jeg har set et par film alene ellers ser jeg den med enten min far eller bror eller søster eller også hele familien (mor, bror, søster, bror, nevø, min brors venner,)
Tro på det utrolige
Gravatar

#27 Zombi 11 år siden

Hvis den her tråd skulle have en titelmelodi ville det nok være:

;P

Ej så er det sgu hellere ikke værre at gå i biffen alene. Jeg har gjort det flere gange, ganske simpelt fordi at min vennekreds og jeg ikke altid deler samme filmsmag og så er det sgu lettere at se dem selv i stedet for at slæbe en med, som nok ikke har så meget lyst til det alligevel. Jeg koncentrerer mig til gengæld også mere om filmen når jeg ser den alene.
Gravatar

#28 HelmerJ 11 år siden

Både alene og med andre
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#29 BN 11 år siden

HelmerJ (28) skrev:
Både alene og med andre

På én gang? Sejt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 HelmerJ 11 år siden

That's how i roll.

Men hvis jeg tager i bio for mig selv er jeg vel alene med andre (er der en emote for at være på dybt vand)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: