Gravatar

#11 Kalle Ferm 22 år siden

Den R2 de har på Bob - er det med danske undertekster mon?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#12 dyg 22 år siden

#10 - Nej, jeg er ikke sikker. Men jeg har selv købt min Alien Quad der, og der kom der ikke told på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 filmz-JakobL 22 år siden

#12 - hvornår købte du den? Jeg har også købt masser af film hos dem, men har ikke handlet der siden årsskiftet netop pga man ikke kan være sikker på hvor mange penge man skal af med.
Gravatar

#14 El vez 22 år siden

Det gælder jo kun de dyrere udgivelser, hvis man køber film til under 250kr (eller deromkring hvor grænsen går) hos dem, kommer der med garanti ikke told på.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 filmz-JakobL 22 år siden

#14 det er jo netop det jeg skriver i #10. Men jeg spørger jo netop ang. Quadrilogy boksen som koster 49.99£ hos dem.
Gravatar

#16 El vez 22 år siden

Ja ok, jeg har ikke hørt om nogle danske cd-wow kunder, der er blevet opkrævet for told, men en der bor i Sverige var blevet pålagt told, da cd-wow havde sendt varen direkte fra Hong Kong.

Cd-wow tager jo deres forbehold, men som hovedregel bliver deres varer til Danmark sendt via Malmö, og da der ikke er told internt i EU vil disse varer ikke blive pålagt told i DK. Vælger cd-wow til gengæld at sende varen direkte til dig fra et land udenfor EU, vil der blive pålagt told, så det kommer fuldstændig an på ruten.
Gravatar

#17 El vez 22 år siden

Hvis man vil have Alien Quad R1, vil jeg anbefale dv-depot hvor box'en koster 503kr + 65kr i porto. De sender med DHL, så når de sender, går der 3 dage, så er den på adressen.

De markerer pakken til en lav værdi, så der ikke bliver påregnet told.
Gravatar

#18 filmz-JakobL 22 år siden

Okay, ser ihvertfald ud til jeg skal have R1 udgave. Tror lige jeg prøver at emaile bob.dk og spørge om det er R1 udgaven de har. Ellers må jeg vel udenlands, synes at de 700,- den koster ved axelmusic er en ½ stram pris.
Gravatar

#19 El vez 22 år siden

Tja det lader jo til Nayze ikke er blevet opkrævet, så du kan også "tage chancen" hos cd-wow :)

Der skulle ihvertfal være rig mulighed for at finde den til under 600kr.
Gravatar

#20 filmz-JakobL 22 år siden

Ja, nu ser jeg lige hvad bob.dk svarer, hvis det ikke er en R1 de har så tager jeg chancen hos cd-wow.

Skriv ny kommentar: