Gravatar

#1 filmz-JakobL 22 år siden

Jeg MÅ bare eje denne boks må er meget i tvivl om hvilken region jeg skal købe. Har læst en del reviews af begge to, inkl. sammenligningen på dvdcompare. Umiddelbart virker R1 bedst pga kommentarspor på alle udgaver af filmene, men jeg læste i et review at det ikke er muligt at få undertekster på ektramaterialet på R1 udgaven. Så spørgsmålet er om der sidder en derude med R1 udgaven som kan be- eller afkræfte dette ?

Er fint tilfreds med engelske undertekster, bare der er undertekster så man ikke misser noget af hvad der bliver sagt.

Og til sidst, nogen steder hvor man kan købe R1 udgaven ? jeg ved ikke helt om jeg tør bestille den fra cd-wow og pga told osv.

På forhånd tak
Jakob
Gravatar

#2 Skobbolop 22 år siden

du får ikke told på din varer hvis du bestiller fra cdwow... og hvis du kigger nogle tråde tilbage kan du finde en lang tråd med folks meninger om R2 og R1...

ved dog ikke det med underteksterne..

#3 filmz-WSTE_M 22 år siden

May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#4 filmz-Alex De Large 22 år siden

#1 Der skulle vist heller ikke være undertekster på R2.

Men R1 er klart superior. Min yndlings dvd. :)

(henviser jer til min profil)
Gravatar

#5 Corgan 22 år siden

#4:

Hvordan er den superior?

Ja ok, den indeholder commentary på både standard og special editions... men hvor meget er de 2 commentaries forskellige? Er commentary'en på standard version en klippet udgave af den på special edition?
Gravatar

#6 nakalay 22 år siden

Quadrilogy kan også købes til rimelige penge på bob.dk.

R2-boxen til 540 kr. og R1-boxen (går jeg ud fra) til 568 kr.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7 dyg 22 år siden

R1 kan også fåes til 560 på cdwow, så der er muligheder nok for at få den til en ordentlig pris.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

Jeg vil anbefale R1, jeg har ihevrtfald ikke fortrudt købet, og så er det jo rart at have muligheden for kommentarspor på alle udgaver af alle filmene.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 nakalay 22 år siden

Jeg har ikke købt Quadrilogy endnu, da jeg stadig ikke helt kan bestemme mig for, hvilken region jeg skal vælge.

R1 er flottest, men R2 skulle være mere robust.
R1 har flere kommentarspor, men R2 har danske undertekster.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 filmz-JakobL 22 år siden

#7 er du 100% sikker på at jeg kan købe den til 49£ på cdwow og undgå told ? har hørt noget om at hvis jeg køber noget der koster mere end 200,- så bliver jeg bollet i tolden

Skriv ny kommentar: