Er det ikke lidt sent at begynde og tude over Daniel Craig er blevet castet? Optagelserne har jo været i gang i en måned snart. Forventer fansene at Craig bliver fyret og de starter forfra med indspilningen, fordi de er en 10-stykker af dem der er utilfredse?
Måske skulle vi give manden en chance for at vise at han kan spille rollen, før vi maler fanden på væggen.
Det er det samme hysteri, der kommer hver gang der er en ny Bond. Halvdelen skriger at det lun er Connery, der kan spille Bond og resten råber på hver deres favorit. Nu har de blot fået internettet at skrige på også. Dem, der siger at Craig ikke har været med i særligt mange film kunne måske skæve engagn til alle de tidligere Bonds, der alle har været relativt ukendte. Var Pierce Brosnan bedst i The Lawnmower Man eller Mrs. Doubtfire? Ligemeget, for han blev En Bond, og vil altid skulle leve med det. For en skuespiller som Brosnan er det nok meget godt, at han i det mindste fik DET at falde tilbage på.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Daniel Craig var cool i Layer Cake synes jeg, så jeg glæder mig også til at se, hvad der kommer ud af det. Han virker faktisk meget velvalgt til en Bond origin historie, hvor han netop i løbet af filmen bliver hærdet. Han virker umiddelbart mere talentfuld end de sidste par indehavere af rollen. At han så er lyshåret osv. er jeg egentlig ligeglad med.
James Bond skal ikke være en pretty-boy. Det der gør at han tiltrækker damer er hans farlighed og itensitet, samt gerne lidt uligevægt (hvis vi tager Flemings version), og begge ting så jeg hos Craig i "Enduring Love".
Han kan muligvis blive den bedste Bond siden Lazenby :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Så interview med Mads Mikkelsen i morges. Ifølge ham bliver det en fed film, hvor de vil prøve at vende tilbage til de "gode gamle bond-dage" Ang Craig: ja, han er jo ikke den smukkeste mand, de kunne ha fundet. Men jeg vil nu vente til vi får de første klip at se, før jeg helt vil afskrive ham. Jeg sad forleden og læste gamle tråde om Walk The Line. Hvor mange herinde kan sige, at de synes Reese Witherspoon var en god casting i sin tid? Ikke ret mange. Og her står vi så et par år senere...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#1 filmz-Bruce 19 år siden
CraigNotBond
#2 maniac 19 år siden
Måske skulle vi give manden en chance for at vise at han kan spille rollen, før vi maler fanden på væggen.
Det må blive et "Nay" fra min side :)
#3 Spanner 19 år siden
Det er det samme hysteri, der kommer hver gang der er en ny Bond. Halvdelen skriger at det lun er Connery, der kan spille Bond og resten råber på hver deres favorit. Nu har de blot fået internettet at skrige på også. Dem, der siger at Craig ikke har været med i særligt mange film kunne måske skæve engagn til alle de tidligere Bonds, der alle har været relativt ukendte. Var Pierce Brosnan bedst i The Lawnmower Man eller Mrs. Doubtfire? Ligemeget, for han blev En Bond, og vil altid skulle leve med det. For en skuespiller som Brosnan er det nok meget godt, at han i det mindste fik DET at falde tilbage på.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 filmz-kaotmus 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
#7 chandler75 19 år siden
James Bond skal ikke være en pretty-boy. Det der gør at han tiltrækker damer er hans farlighed og itensitet, samt gerne lidt uligevægt (hvis vi tager Flemings version), og begge ting så jeg hos Craig i "Enduring Love".
Han kan muligvis blive den bedste Bond siden Lazenby :)
#8 Patriarch 19 år siden
#9 tiny 19 år siden
Ang Craig: ja, han er jo ikke den smukkeste mand, de kunne ha fundet. Men jeg vil nu vente til vi får de første klip at se, før jeg helt vil afskrive ham. Jeg sad forleden og læste gamle tråde om Walk The Line. Hvor mange herinde kan sige, at de synes Reese Witherspoon var en god casting i sin tid? Ikke ret mange. Og her står vi så et par år senere...
#10 filmz-canner 19 år siden