Er det almindeligt, at shipping der er vanvittigt dyrt? Jeg forsøger at købe nogle brugte bøger der, og det løber op i £1 for 2 bøger (super billigt), men så kommer shippingen oveni - og shipping er: £7.88 - altså næsten otte gange så meget som produkterne, that's sickening!
Er det normalt for amazon, eller gør jeg noget forkert?
Har fundet ud af nu, efter at være blevet røvrendt af Amazon, at shipping priserne var så dyre fordi jeg brugte deres "marketplace" system, hvor de står som mellemhandler og smider penge i lommen, sådan nogle svin - der handler jeg aldrig igen.
Altså om du vil handle der eller ej, er jo helt op til dig selv (og jeg kan sagtens forstå hvis du ikke vil pga høj forsendelses pris). Men du burde da nok kunne sætte dig ind i at de tager penge for shipping, hvis de står som et led mellem dig og en anden forhandler. Skulle de gøre det... gratis!?!?!? Verden hænger altså ikke sammen uden kroner og ører.
#6 - Nej, jeg var også bare mobset fordi deres forvirrende system lige pludselig sagde "thanks for ordering", da jeg prøvede at finde ud af deres shipping options - så nu fik jeg lige sendt en ordre på £16 afsted, meget imod min vilje!
#1 ks 19 år siden
Er det normalt for amazon, eller gør jeg noget forkert?
#2 chandler75 19 år siden
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 Bates 19 år siden
#5 ks 19 år siden
#6 PredatorX 19 år siden
Altså om du vil handle der eller ej, er jo helt op til dig selv (og jeg kan sagtens forstå hvis du ikke vil pga høj forsendelses pris). Men du burde da nok kunne sætte dig ind i at de tager penge for shipping, hvis de står som et led mellem dig og en anden forhandler. Skulle de gøre det... gratis!?!?!? Verden hænger altså ikke sammen uden kroner og ører.
#7 ks 19 år siden
#8 PredatorX 19 år siden
Ahh hehehe... ja okey det er lidt irriterende
#9 filmz-Kadann 19 år siden
#10 El vez 19 år siden