Prisen for forsendelsen bliver du informeret om, før du godkender bestillingen endeligt. Der er ingen chance for told via co.uk, men udover porto ryger der også lidt told oveni prisen på den vare, du bestiller - men heldigvis kan man tjekke den endelige pris, før man godkender ordren.
Det er godt nok sjældent, det kan betale sig at bestille fra amazon.co.uk - det skal virkelig være et kodylt knaldtilbud.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 Det var et godt tilbud. En bog om moden til Oscars. Den kostede £9.99 på amazon og £15.99 på play.com, men VAT og porto usw, så røg prisen op på £18.72. Den amazon-side måtte de gerne lukke for min skyld. Play fik min ordre i stedet. Skulle jeg måske skrive, at det er en gave til min kone??? :o)
Selvom det er dyrt at handle hos Amazon, så kan det altså godt betale sig at benytte Amazon marketplace. Der har jeg tit fundet dvd'er som ikke kunne købes billigere andre steder...
#4 Det kommer meget an på hvad du køber der...mine engelske bøger både skøn- og faglitteratur kan godt betale sig hvis man bare bestiller mere end en ting af gangen. Hvad angår rollespil så sparer jeg cirka 100kr. pr. bog om så jeg bare bestiller en.
P.S. Tommelfinger reglen siger pris * 1.17 så har du hvad du ender med at skulle betale.
#8 Tommelfingereglen er god nok til film- og musikindkøb. Ved bøger går det galt, da de ikke er momsbelagte i UK, hvorfor der ryger 25% oven i prisen. Desuden er bog-portoen meget dyrere.
Jeg synes i øvrigt rigtig godt om amazon.uk og benytter dem meget. Fantastisk service; aldrig problemer; ingen problemer med at bytte defekte eller forkerte varer (de sender altid nye uden yderligere bøvl). Man har også gode muligheder for at slette og redigere i egne ordrer, hvilket jeg godt kan lide. Ingen toldrisiko! Desuden synes jeg det er rart at betale til en forhandler, hvor man ved en fjerdedel havner i den danske statskasse, fremfor at lægge sine penge i et dubiøst skattely på Kanaløerne. Men det er bare mig.
Jeg har for øvrigt tre gange oplevet, at de har sendt mig dvd'er, hvor discene har ligget løst og blevet en smule ridset. I alle tilfælde har jeg fået lov til at beholde de defekte udgivelser og få nye tilsendt free of charge. Det er fandme god service.
#1 chuck 18 år siden
#2 The Insider 18 år siden
#3 chandler75 18 år siden
Og ja, der kommer også forsendelse oveni.
#4 filmz-yoshimura 18 år siden
#5 chuck 18 år siden
#2-3 Tak for hjælpen.
EDIT: Hehe, playtrade er en dejlig ting. Den kostede kun £13.75. Tag den I amazon-svin!
#6 vjl5 18 år siden
#7 cyberzed 18 år siden
P.S. Tommelfinger reglen siger pris * 1.17 så har du hvad du ender med at skulle betale.
#8 chuck 18 år siden
#9 rubkick 18 år siden
Jeg synes i øvrigt rigtig godt om amazon.uk og benytter dem meget. Fantastisk service; aldrig problemer; ingen problemer med at bytte defekte eller forkerte varer (de sender altid nye uden yderligere bøvl). Man har også gode muligheder for at slette og redigere i egne ordrer, hvilket jeg godt kan lide. Ingen toldrisiko! Desuden synes jeg det er rart at betale til en forhandler, hvor man ved en fjerdedel havner i den danske statskasse, fremfor at lægge sine penge i et dubiøst skattely på Kanaløerne. Men det er bare mig.
#10 The Insider 18 år siden