Anbefal en side, eller flere, som I finder nyttig, smart eller sjov.
Den første side som jeg vil anbefale er en side der hedder tunefind. Kender I det når man ser en tv-serie eller film og hører en bestemt sang som sætter sig på hjernen og nu vil man bare gerne finde ud af hvad sangen hed? Der er lige præcis det tunefind er skabt til. Bare skriv navnet på den film/tv-serie du har set, sæson og afsnit og du får en liste over samtlige sange i afsnittet/filmen. Du kan tilmed hører små 30 sekunder af hver sang, så du hurtigt kan finde frem til sangen du leder efter.
IcheckMovies.com Gør det nemt at finde inspiration og holde styr på hvor mange film man har set på nogle af de mange film lister.
Pandora.com Internet readio, som tilpasser sig ens smag ved at man giver numrene tommelfingeren op eller ned.
Moreflicks.com Gør det muligt at søge samtidig i alle Netflix lande, Hulu+, BBC iPlayer, samt flere andre services. Fantastisk nyttigt værktøj når man er cyber rejsende og skifter land/tjeneste efter hvor tingene ligger.
nbi.ku.dk/sciencexplorer/ Niels Bohr Institutet har en del film og fordrag liggende om fysik og universet. Det er enligt ret interessant.
Filmz.dk En dansk filmhjemmeside, som desvære er meget mainstream og poppet, men til gengæld sker der ofte nogle interessante ting i forumet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
RateYourMusic En god side til at samle sin musik og filmsamling, samt skrive anmeldelser og lave lister.
Jinni En sjov side, hvor man kan give en film karakter, og få anbefalet film inden for forskellige genrer.
Short Of the Week En blog som poster kortfilm, både animation og live action. Bestemt værd at følge med på.
Pidjin En sjov tegneserie, som kommer en gang om ugen.
Hidden Mickeys En sjov side, som viser hvor man kan finde de såkaldte "Hidden Mickeys" i film og i Disney-parkerne. Den nøjes dog ikke kun med Hidden Mickeys, men også små, ikke så synlige inside jokes i f.eks. Pixars film.
#1 Zombi 11 år siden
Den første side som jeg vil anbefale er en side der hedder tunefind. Kender I det når man ser en tv-serie eller film og hører en bestemt sang som sætter sig på hjernen og nu vil man bare gerne finde ud af hvad sangen hed? Der er lige præcis det tunefind er skabt til. Bare skriv navnet på den film/tv-serie du har set, sæson og afsnit og du får en liste over samtlige sange i afsnittet/filmen. Du kan tilmed hører små 30 sekunder af hver sang, så du hurtigt kan finde frem til sangen du leder efter.
Tunefind
Den næste side jeg vil anbefale er flixfilm. Flixfilm giver dig et hurtigt overblik over hvilke nye tv-serier og film der ryger op den danske Netflix.
Flixfilm
Kom med jeres anbefalinger til uundværlige hjemmesider.
#2 Highland Park 11 år siden
http://engrish.com/
#3 Kisbye 11 år siden
Gør det nemt at finde inspiration og holde styr på hvor mange film man har set på nogle af de mange film lister.
Pandora.com
Internet readio, som tilpasser sig ens smag ved at man giver numrene tommelfingeren op eller ned.
Moreflicks.com
Gør det muligt at søge samtidig i alle Netflix lande, Hulu+, BBC iPlayer, samt flere andre services. Fantastisk nyttigt værktøj når man er cyber rejsende og skifter land/tjeneste efter hvor tingene ligger.
nbi.ku.dk/sciencexplorer/
Niels Bohr Institutet har en del film og fordrag liggende om fysik og universet. Det er enligt ret interessant.
Filmz.dk
En dansk filmhjemmeside, som desvære er meget mainstream og poppet, men til gengæld sker der ofte nogle interessante ting i forumet.
#4 Herrguth 11 år siden
En god side til at samle sin musik og filmsamling, samt skrive anmeldelser og lave lister.
Jinni
En sjov side, hvor man kan give en film karakter, og få anbefalet film inden for forskellige genrer.
Short Of the Week
En blog som poster kortfilm, både animation og live action. Bestemt værd at følge med på.
Pidjin
En sjov tegneserie, som kommer en gang om ugen.
Hidden Mickeys
En sjov side, som viser hvor man kan finde de såkaldte "Hidden Mickeys" i film og i Disney-parkerne. Den nøjes dog ikke kun med Hidden Mickeys, men også små, ikke så synlige inside jokes i f.eks. Pixars film.
#5 BN 11 år siden
Det lyder som en meget tvivlsom side! Tak for advarslen.
#6 Collateral 11 år siden
Fed hjemmeside. Hvem bruger ellers siden? Kunne være hyggeligt at finde nogle filmz'ere derinde.
#7 Kruse 11 år siden
Me! Mit brugernavn er det samme som mit Filmz-brugernavn :)
#8 Collateral 11 år siden
Det tager godt nok sin tid at gå igennem diverse lister osv., men man må jo tage det trinvist. Hentede lige mine IMDB ratings og det hjalp også lidt.
#9 Kruse 11 år siden
Og den er hermed accepteret :)
#10 Geekalot 11 år siden