Gravatar

#21 Kruse 11 år siden

Collateral (20) skrev:
Er det en filmz'er der er Red-TV inde på ICM? Kan se han er venner med Kruse så har antaget det ikke er en random person :)

Jeg modtog en venneanmodning tidligere i dag(eller var det igår?), og jeg accepterede den uden at vide hvem det var(jeg tænkte at det var en fra Filmz). Efter at Johan så skrev om Yellow-TV i "Hvad laver du nu?"-tråden, slog det mig at det muligvis var ham(uden at jeg dog ved det), hvilket fik mig til at overveje at slette ham igen, men det gør mig nu ikke det store, så længe at han ikke skriver beskeder til mig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 Collateral 11 år siden

Kruse (21) skrev:
Jeg modtog en venneanmodning tidligere i dag(eller var det igår?), og jeg accepterede den uden at vide hvem det var(jeg tænkte at det var en fra Filmz). Efter at Johan så skrev om Yellow-TV i "Hvad laver du nu?"-tråden, slog det mig at det muligvis var ham(uden at jeg dog ved det), hvilket fik mig til at overveje at slette ham igen, men det gør mig nu ikke det store, så længe at han ikke skriver beskeder til mig.

Havde en lignende tankerække mens jeg skrev forrige besked herinde. Men som du siger er det jo begrænset hvad der er af muligheder for at spamme derinde. Man skal til gengæld passe på med at have den connected til FB (i hvert fald hvis man ikke slår deling fra) fandt jeg ud af ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 Herrguth 11 år siden

Hmmmm, jeg fik den samme anmodning fra Red-TV. Jeg tænkte dog straks Yellow TV og afslog venskabet. Nu håber jeg ikke, at det rent faktisk var en fast filmzer jeg fik sagt nej til, så sig endelig til.
Gravatar

#24 Åkepool 11 år siden

Jeg har også fået en anmodning fra Red-TV og ville, da vedkommendes eneste venner er Filmz'er, acceptere hans/hendes anmodning, men kom sgu til at trykke på afvis :(

Så hvis du er Filmz'er, Red-TV, så kan du lige requeste igen, så accepterer jeg :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 Kisbye 11 år siden

Vi tror Red-TV er lig med Yellow-Tv.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#26 Sweetiebellefan 11 år siden

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#27 Collateral 11 år siden

Kisbye (25) skrev:
Vi tror Red-TV er lig med Yellow-Tv.

And now we know: http://filmz.dk/forum/tagwall/hvad-laver-du-nu-66-...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 Høegh 11 år siden

Box Office Mojo
Få overblik over økonomien i filmverdenen, og svar på spørgsmål som fx hvilken film der har tjent mest i 2009, og hvilket selskab har samlet set tjent mest de seneste 12 år.

Snopes.com
Hvis du er en af dem, der sidder med en ustyrlig lyst til at dele mirakelkure, der kan holde dig i live under et hjerteslag ved at hoste, eller beskeder med stavefejl fra Alarm112.dk, der opfordrer dig til at indkode ICE-numre, så reddere nemmere kan ringe til din mor fra din låste telefon, så kan jeg kun anbefale at du besøger Snopes.com først...

Snopes.com, the definitive Internet reference source for urban legends, folklore, myths, rumors, and misinformation

TED
De fleste kender nok allerede TED (Technology, Entertainment and Design), men det er et så godt et tiltag at sitet fortjener en plads her alligevel.
TED er en verdensomspændende nonprofit organisation, der organiserer konferencer, som kort sagt har til formål at udbrede "idéer, der er værd at sprede". Talerne får så op til 18 minutter til at præsentere deres idéer på den mest opfindsomme og engagerende måde, de overhovedet kan.
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: