Ser frem til at "Deadwood" sæson 1 kommer ned på et acceptabelt prisleje...har endnu ikke set et afsnit, men er så små blevet overtalt herinde til at se det for enhver pris...dog ikke 500,- :)!
#14 Propagandapanda har ikke været her længe ;) Og den venlige delfin vil ikke gi' en plovmand for guldet, så måtte jeg jo lige henvise til et billigere sted :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13 Hmm ok...kan være man skulle overveje. Er lidt hooked på at finde et par fede serier, og har egentlig også udset mig "Carnivale", "Band of Brothers" og "Deadwood".
Nok bedst jeg får dem EFTER mine eksamer, så lad være med at lokke mig i fordærv den næste månede :)!
Jeg tror ikke, at man skal forvente Deadwood kommer meget længere ned end ~400kr i pris. HBO serier er generelt dyre, så man må ofre sig lidt, hvis man gerne vil se dem. Specielt da de sjældent bliver vist i fjernsynet. Majoriteten af de danske kanaler vil hellere sende boligprogrammer end tage deres chancer med serier.
Udover dem, som allerede er nævnt, vil jeg gerne anbefale HBO's fantastiske fængselsdrama, Oz. Ikke for sarte sjæle, men for fanden hvor bygger det sig selv godt op, og karakterne er så utrolig interessante igennem hele forløbet, at man med en vis tålmodighed ikke kan undgå at blive fanget.
#11 dolphinfriendly 20 år siden
#12 dyg 20 år siden
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 JannikAnd 20 år siden
#15 filmz-Bruce 20 år siden
#16 dolphinfriendly 20 år siden
Nok bedst jeg får dem EFTER mine eksamer, så lad være med at lokke mig i fordærv den næste månede :)!
#17 JannikAnd 20 år siden
Fjollerik, du ved jo godt, hvad jeg mener! :)
#18 filmz-Bruce 20 år siden
#19 davenport 20 år siden
Den har jeg overvejet pga. castet, men vil da godt lige høre om den er god?
#20 ks 20 år siden
Udover dem, som allerede er nævnt, vil jeg gerne anbefale HBO's fantastiske fængselsdrama, Oz. Ikke for sarte sjæle, men for fanden hvor bygger det sig selv godt op, og karakterne er så utrolig interessante igennem hele forløbet, at man med en vis tålmodighed ikke kan undgå at blive fanget.