Gravatar

#21 DarkLight 20 år siden

ks wrote:
at man med en vis tålmodighed ikke kan undgå at blive fanget.

baha. pun intended? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 kill the bills 20 år siden

Seinfeld kan du få season 1-3 (i en samlet box) til 800 kr og season 4 til 270 kr ved axelmusic.dk.
Gravatar

#23 JannikAnd 20 år siden

Tja, castet er intet mindre end fantastisk, og alle gør det utrolig godt - ikke kun Pacino, Streep og Thompson, men også de mange unge i castet. Men mht. selve historien er jeg lidt i tvivl, for den var ganske enkelt for syret. Jeg har normalt ingen grænser, men jeg synes, det var en mærkelig serie.
Gravatar

#24 ks 20 år siden

#21 - Det er jo ingen hemmelighed, at HBO's serier bevæger sig noget langsommere, og giver sig betydeligt mere tid til at opbygge karakterne og historien. Derfor nævner jeg tålmodigheden som en vigtig faktor, da man er nød til at hænge ved, hvis man gerne vil have det fulde udbytte, selvom det måske kan være fristende at hoppe fra ved en af de første afsnit.

#25 20 år siden

Well der er jo:

The 4400
Taken
Lost (i tv, men dvd til september vidst nok)
Family Guy
Friends
Gravatar

#26 DarkLight 20 år siden

#24, du kører med klatten i dag hvad angår at misforstå mig. Jeg synes det var usandsynlig sjovt at du snakkede om Oz og samtidig føle sig "fanget" af serien. Men det gik åbenbart tabt på dig selv :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 lyspunkt 20 år siden

Jeg kan anbefale "Black Books", hvor de første 2 sessoner blev sendt på DR2. Engelsk humor med rod i uforskammetheder, masser af cigaretter og billig rødvin - en antikvarboghandel.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#28 filmz-bullseye 20 år siden

Alias - sæson 1 og 2 har kørt på Tv2, men holder pause og har gjort det i ret lang tid! Mener serien også kører på svensk eller norsk tv!
Kan i hvert fald stærkt anbefales

#29 20 år siden

Jeg kan klart, som DarkLight, anbefale den dejligt skæve og varme 'Ed' - 4 sæsoner af velskrevet dramady!
Gravatar

#30 DarkLight 20 år siden

#29, dog kan dog desværre ikke fås på DVD endnu så vidt jeg ved. Har du fundet den noget sted?

Skriv ny kommentar: