#30 - nej, den er ikke udgivet på officiel DVD - men der kan stemmes på den inde på www.tvshowsondvd.com (og hvis man alligevel går ind og stemmer, kan man så ikke også tilføje en stemme til The Wonder Years ;-)).
Jeg vil give lagoni ret i at coupling (hvor hendes filmcitat er fra) er en fantastisk serie som klart skal ses, men hvis man ønsker at se den skal man lige være opmærksom på at hvis DR2 sender fra den nye sæsson hedder den her ikke coupling, men derimod "Kærestezonen" [quote] I hold the keys to paradise and I have too many legs
She's leaving the country, she doesn't speak English, I insulted her friend's breasts, and she thinks I collect women's ears in a bucket:Jeff Murd
Jep...OZ var en fed serie...så desværre ikke alle afsnit... Men jeg tror jeg vil investere i Deadwood til 59bucks..Når det bli'r den 1ste...skal jo rejse forinden...og så måske en enkelt sæson af Oz..eller noget. Der er sgu godt nok ikke mere plads på den reol jeg har...mon ikke samlingen ligger på 3-400dvd'er + dem der er bestilt og ikke kommet endnu... Deadwood,,Briscoe county jr...og måske OZ..tror jeg det bli'r Hele serien af Millennium,,,overvejer jeg også, da serien kan skaffes samlet for 400-450kr.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Spaced er en genial serie, som burde stå i enhver seriøs filmgængers samling. Det er fedt, så mange tributes til forskellige film og serier de får med i hvert afsnit. Min personlige favorit er afsnittet hvor Tim (den ene hovedperson), bliver fyret fra sit job i en tegneseriebutik, fordi han er traumatiseret efter the Phantom Menace:))
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
#31 20 år siden
#32 evermind 20 år siden
#33 filmz-albjerglaura 20 år siden
[quote] I hold the keys to paradise and I have too many legs
#34 filmz-Tegningen 20 år siden
Ellers er der også Shield hvis den ikke er blevet nævnt?
If it ain't broke don't fix it....
<-
#35 filmz-sparrowed 20 år siden
Men jeg tror jeg vil investere i Deadwood til 59bucks..Når det bli'r den 1ste...skal jo rejse forinden...og så måske en enkelt sæson af Oz..eller noget. Der er sgu godt nok ikke mere plads på den reol jeg har...mon ikke samlingen ligger på
3-400dvd'er + dem der er bestilt og ikke kommet endnu...
Deadwood,,Briscoe county jr...og måske OZ..tror jeg det bli'r
Hele serien af Millennium,,,overvejer jeg også, da serien kan skaffes samlet for 400-450kr.
#36 filmz-frostfang 20 år siden
#37 filmz-frostfang 20 år siden
#38 filmz-Bruce 20 år siden
#39 myggen 20 år siden
#36: Er der kun 2 sæsoner af Spaced ?
#40 Spanner 20 år siden
Curb Your Enthusiasm
Er begge super grineren TV serier.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem