Gravatar

#1 davenport 20 år siden

I har set den i TV. En reklame for en bank eller lign. hvor en eller anden fyr står og spiller guitar og synger en sang der ikke rimer.
Jeg synes den er irriterende, men det der irriterer mig mest ved den er to ting:

1) Da de startede med at sende den var der to. Den ene spillede på en tromme. Så blev den ene skiftet ud og efter et stykke tid forsvandt trommeslageren også. Hvorfor??

2) Han tager tydeligvis ikke de samme greb, som der er i den melodi der kører. Han flytter ikke hænderne nok gange, ift de akkorder der er. Han tager dog de rigtige greb, så han kan spille på guitar. Hvorfor gør han det så ikke ordentligt?

Nogen der ved noget om dette, for det irriterer mig eftertrykkeligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 El vez 20 år siden

Den har fået din opmærksomhed - it works :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

#2 lidt ligesom den med bjarne fra markedting, jeg kan den næsten uden af, skræmmene

Hvor er bjarne fra marketing, jeg ville give ham et lille ring
der er en hastorder stærkt på vej, en sindsyg vigtig ting for mig

først så bliver jeg stillede om til en fyr der hedder tom, han kender ikke bjarne lang, og så giver han mig en der hedder bent

"bjarnes nummer det har jeg glemt"
pia mener hel bestemt at bjarne i byen er sendt
i kantinen der var han kort, her går jørgen straks i sort, jeg kender ikke bjarne lang, og smider røret på bang!

med hensyn til reklamen enten kan musikkeren ikke gøre to ting på en gang, eller også har de ganske enkelt ikke tænkt på det, vil jeg tro.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 azathoth 20 år siden

#2: Den virker jo kun hvis han kan huske hvilken bank det er, ellers er den ret ligegyldig!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-lone wolf 20 år siden

jeg vil heller ikke mene reklamen virker. kan sagtens huske reklamen, men heller ikke hvad det er for et selskab det er. Men sådan er der nu mange reklamer der er, syntes jeg. Især for tlf selskaber, tankstationer og lign. Måske fordi jeg ikke er målgruppen? Hvis jeg nu syntes det var relevant, ville jeg sikkert også huske navnet. Måske..
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#6 elwood 20 år siden

Tror alle ved hvad jeg snakker om hvis jeg siger...

Hej mit navn er jacob holm...

Trælse reklamer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 gi-jones 20 år siden

#1: Jeg er meget enig. I starten var de bare irriterende ligesom så mange andre, men de blev ved med at lave dem. Og de der to Brødrene Olsen wannabies er fandme træls, og nej de blev ikke bedre fordi der nu kun er en. Jeg mindes faktisk også at sangene var en lille smule catchy i starten, men så blev de bare mere og mere skod.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 weebs 20 år siden

"hej! nu vil jeg synge en sang og kvinder og pension..."
og hvad gør manden så?..han snakker hen over noget elendigt guitar klamperi..
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#9 Jakobsen 20 år siden

#6 - Hehe ja! For guds skyld, skyd den mand, send dolph på ham. Det er lige meget hvad, bare det lukker munden på ham! :D
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#10 azathoth 20 år siden

Apropos irriterende reklamer. De fleste kender nok TDC's ringetone quiz. En kammerat så en reklame med en ringetonequiz, hvor man ser et togspor der peger ind imod en remise, hvor porten står halvt åben. Diskussionen gik højt og bredt om hvad hulen for et band det kunne være. Jeg ved beskrivelsen er lidt vag, men hvis der er nogen der har en ide, så vil det være højst værdsat! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: