Gravatar

#21 Skeloboy 14 år siden

#20 - ah, nu synes jeg da at
farewell to dobby
afslører rimelig meget...og så mp du jo hellere vænne til at bruge den. Man markere tekst og trykker på spoiler-ikonet...det er sgu meget lidt :)
Gravatar

#22 MOVIE1000 14 år siden

du trykkede på spoiler-tags inden du skrev indlægget har jeg ret??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

#22 - nej. Jeg markerer teksten med musen og trykker på tagget.
Gravatar

#24 MOVIE1000 14 år siden

kan man det?? det har ejg aldrig prøvet før
nu
Gravatar

#25 MMB 14 år siden

Velkommen til kurset Filmz for begyndere, Skeloboy er dagens instruktør og vil i dag introducere spoiler-funktionen.

D'oh...
Gravatar

#26 Skeloboy 14 år siden

#24 - hehe. Det er temmelig let...;)

#25 - hehe
Gravatar

#27 MOVIE1000 14 år siden

jeg har altid trykket på den inden, også skrevet det jeg skulle imellem spiolerren.

#25 også er det endda gratis :P
Gravatar

#28 Highland Park 14 år siden

#27: Så er du jo også vant til at bruge den.

MOVIE1000 (20) skrev:
nu regner jeg heller ikke med at folk der ikke har set den stormer herind for at læse andres indlæg om den nye Harry Potter.
Hvad du regner med er fuldstændigt underordnet. Jeg var i færd med at indsende et par citater angående Desplats begrænsede brug af Williams musik, da dit indlæg dukkede op. Og det er sgu da en stor afsløring. Du er godt nok fuld af dårlige undskyldninger.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 MOVIE1000 14 år siden

#28 hvor mange af mine indlæg er der spoiler i?? ikke mange fordi jeg altid har skrevet spoileren inden.
hæh dårlig undskyldning? jeg skrev tydeligt inden hvad jeg hentydede til i min sætning og skrev med stort SPOILER så regner jeg ikke med at man læser videre hvis man ikke vil have noget afsløret, fra filmen.
Gravatar

#30 Skeloboy 14 år siden

#29 - men problemet er, at man ikke rigtig ser det...især ikke hvis man bare skimter hurtigt igennem.

Skriv ny kommentar: