nu regner jeg heller ikke med at folk der ikke har set den stormer herind for at læse andres indlæg om den nye Harry Potter.
Hvad du regner med er fuldstændigt underordnet. Jeg var i færd med at indsende et par citater angående Desplats begrænsede brug af Williams musik, da dit indlæg dukkede op. Og det er sgu da en stor afsløring. Du er godt nok fuld af dårlige undskyldninger.
#28 hvor mange af mine indlæg er der spoiler i?? ikke mange fordi jeg altid har skrevet spoileren inden. hæh dårlig undskyldning? jeg skrev tydeligt inden hvad jeg hentydede til i min sætning og skrev med stort SPOILER så regner jeg ikke med at man læser videre hvis man ikke vil have noget afsløret, fra filmen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#21 Skeloboy 14 år siden
#22 MOVIE1000 14 år siden
#23 Skeloboy 14 år siden
#24 MOVIE1000 14 år siden
#25 MMB 14 år siden
D'oh...
#26 Skeloboy 14 år siden
#25 - hehe
#27 MOVIE1000 14 år siden
#25 også er det endda gratis :P
#28 Highland Park 14 år siden
Hvad du regner med er fuldstændigt underordnet. Jeg var i færd med at indsende et par citater angående Desplats begrænsede brug af Williams musik, da dit indlæg dukkede op. Og det er sgu da en stor afsløring. Du er godt nok fuld af dårlige undskyldninger.
#29 MOVIE1000 14 år siden
hæh dårlig undskyldning? jeg skrev tydeligt inden hvad jeg hentydede til i min sætning og skrev med stort SPOILER så regner jeg ikke med at man læser videre hvis man ikke vil have noget afsløret, fra filmen.
#30 Skeloboy 14 år siden